خبرهای داغ:

برگزاری جلسه تودیع و معارفه هیات اسکیت شاهرود

جلسه تودیع و معارفه سرپرست هیأت اسکیت شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۷۱۲۸
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه تودیع و معارفه سرپرست هیأت اسکیت شهرستان شاهرود، در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان با حضور مجید محمدی ریئس اداره ورزش و جوانان شهرستان، مجید مداح رئیس هیأت اسکیت استان سمنان، مقداد تیموری سرپرست پیشین و مجتبی طالبی سرپرست جدید هیأت اسکیت شهرستان، اعضاء و مربیان هیات و تنی چند از ورزشکاران خانواده اسکیت این شهرستان برگزار گردید.

در ابتدای جلسه محمدی ضمن خوش آمدگویی به میهمانان و مدعوین از زحمات  تیموری در طول مدت سرپرستی خود تشکر نمود و حضور طالبی را به بعنوان سکاندار هیئت اسکیت شهرستان تبریک گفت.

در ادامه مداح ضمن تشکر از زحمات و تلاش های تیموری برخی از اهداف و برنامه های آینده هیئت اسکیت را نیز تشریح کرد.

در پایان نیز محمدی ،نیز ضمن تبریک به طالبی با اهدای لوح یادبودی از زحمات تیموری تقدیر نمود.

برگزاری دوره مربیگری درجه 3 پیلاتس در شاهرود

همچنین نخستین دوره مربیگری درجه 3 پیلاتس شهرستان شاهرود با شرکت 28 نفر از استان سمنان به مدت سه روز در 2 بخش تئوری و عملی در سالن کوثر و تکواندوی شهید ناصربیاری شاهرود برگزار گردید.

این دوره زیر نظر مسئول کمیته پیلاتس استان سرکار خانم خادمی برگزار گردید و در پایان دوره، همایش آشنایی با پیلاتس در کلاته خیج توسط کمیته پیلاتس شهرستان شاهرود با حضور خانم خادمی در سالن این روستا برگزار گردید.

برگزاری اردوي تیم ووشوی استان در شاهرود در تمام رده های سنی

اردوي تیم ووشوی استان برای شرکت در رقابت های انتخابی تیم ملی ووشو در همه رده های سنی در سالن كوثر شاهرود ویژه آقایان و در باشگاه سروش ویژه بانوان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها