خبرهای داغ:
در بیانیه بسیج پیشکسوتان همدان به مناسبت یوم الله 9 دی آمده است:

سناریوی تضعیف ولایت فقیه و تفرقه‌افکنی در اولویت‌ دشمنان

در بیانیه بسیج پیشکسوتان استان همدان به مناسبت حماسه 9 دی آمده است: دشمنان خارجی با ظرفیت‌سازی و سازماندهی و ابزارهای مختلف اکنون سناریوی «تضعیف ولایت فقیه» و «حذف سپاه و بسیج و نیروهای وفادار به انقلاب و رهبری» را در اولویت‌های خود قرار داده‌اند.
کد خبر: ۸۷۹۹۶۲۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بسیج پیشکسوتان استان همدان به مناسیت هفتمین سالروز یوم الله 9 دی بیانیه‌ای صادر کردو

متن بیانیه به شرح ذیل است:

نهم دی حماسه‌ای ماندگار در تاریخ انقلابی اسلامی ایران است. در این روز با عظمت توطئه‌های برنامه‌ریزی شده دشمنان انقلاب که با همراهی اذناب داخلی‌اش، به مدت 8 ماه در سال 88 به‌دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند، توسط ملت شریف، بیدار و بصیر ایران اسلامی خنثی شد.

9 دی ماه هر سال روز بصیرت، پایمردی، ایستادگی، حق‌خواهی و تجلی پیمانی است که ملت شریف ایران با نایب امام زمان(عج) بستند و برای هر روز و هر سال پیام و دستاوردهای ویژه دارد.

اکنون در هفتمین سالروز این حماسه ی بزرگ، ضمن افشاگری سناریوهای دشمن و محکوم کردن حرکت‌های مرموز برای تطهیر فتنه‌گران و سران فتنه، مهمترین مطالبات خود را از مسئولان سیاسی و فرهنگی و معنوی به شرح زیر اعلام می‌دارد:

1- برخی فتنه را کوچک و مشکل شخصی و دعوای جناحی بیان می‌کنند. امروز برخي از بازيگران فتنه ۸۸ به همراه افرادي كه در مقابل هجمه به ستون انقلاب و ارزش‌هاي اسلامي سكوت كرده بودند يا با فتنه همراهي داشتند، تلاش براي تطهير و تخفيف چهره جريان فتنه و جرم سران آن را دارند. اين گروه به بهانه‌هاي مختلف درخواست چشم‌پوشي و فراموش كردن فتنه خيانت و ظلم بزرگ سران فتنه به ملت ایران را داشته و پیگیر ادعای باطل خود هستند.

لذا اعلام می‌دارد:

اولاً: 111 سند از همراهی سران فتنه و فتنه گران با امریکا و انگلیس برای براندازی و نابودی جمهوری اسلامی ایران موجود و در روزهای اخیر منتشر شده است.

ثانیاً: کسانی که از موقعیت های مسئولیتی خود استفاده سوء می‌کنند، شعار رفع حصر سر می‌دهند و به دنبال قبح‌زدایی از اعمال خرابکارانه سران فتنه هستند باید بدانند، بنابر ماده 286 قانون مجازات اسلامی، موسوی و کروبی مفسد فی الارض و محکوم به اعدام هستند و اگر تاکنون حکم ایشان اجرا نشده است، نشان از رأفت نظام اسلامی دارد.

ثالثاً: بنابر اعلام رئیس قوه قضائیه در تاریخ ششم دی ماه جاری «پرونده فتنه هنوز هم گشوده است و باید مورد رسیدگی قرار گیرد. البته باید بدانیم فتنه های بیشتر و پیچیده تری از سوی دشمن طراحی می شود که اگر فتنه گذشته را مورد واکاوی، تحلیل و بررسی دقیق قرار ندهیم نمی توانیم با فتنه های آینده مقابله کنیم».

رابعاً: به طور قاطع، حماسه‌سازان 9 دي با توجه به هزينه‌هايي كه جريان فتنه بر نظام تحميل كرده است، تسليم فشارهاي سياسي و رسانه‌اي اين جريان سياسي شكست خورده نمي‌شوند.

اما آنچه امروز مشاهده می‌کنیم زمینه‌سازی برای فتنه های بزرگ‌تر و پیچیده‌تر است زیرا آمریکا شکست خورده و تزلزل آن در جهان دیده می‌شود.

2- هشدار به مردم و مسئولان نسبت به فتنه‌ها و فتنه‌انگیزی‌های جدید که در طول چند ماه اخیر توسط برخی مطرح شده است که از جمله آنها عبارتند از ایجاد فضای دو قطبی در جامعه، حجمه علیه گفتمان رهبری، فضاسازی کاذب در موفق بودن برجام به رغم تمدید تحریم‌های 10 ساله توسط کنگره امریکا، تخریب و تهدید شخصیت های انقلابی توسط تجدید نظرطلبان، فضاسازی علیه ارزش‌های انقلاب اسلامی، ترویج و تبلیغ فرهنگ ابتذال در کشور توسط برخی از دستگاه‌ها مانند پافشاری در اجرای کنسرت های موسیقی ابتذال، تبلیغ و ترویج فرهنگ منحط غربی در شبکه های اجتماعی و عدم عکس‌العمل مسئولان در این رابطه، فعالیت گسترده ضدانقلاب در شبکه‌های اجتماعی علیه مبانی دینی، مذهبی و ارزش‌های انقلاب اسلامی و نبود عکس‌العمل مسئولان در این رابطه، عدم شفافیت در اطلاع‌رسانی شکست برجام برای آحاد جامعه، توطئه ضدانقلاب و اصلاح طلبان وابسته در نوشتن نامه به ترامپ برای تشدید تحریم‌ها و اعمال فشار به مردم و حکومت ایران، طرح موضوعات انحرافی و خارج از اولویت برای فریب افکار عمومی در راستای برنامه‌های انتخاباتی، اعلام موضوع حقوق شهروندی توسط دولت برغم وجود مشکلات پیچیده‌ای چون بیکاری و فقر در جامعه، بی‌توجهی به فرامین رهبری در موضوعات اقتصاد مقاومتی، استکبارستیزی، مبارزه با فساد و حقوق های نجومی، برخورد جدی با بدعهدی امریکا در برجام، مدیریت جهادی در بین مسئولان و ایجاد روحیه انقلابی‌گری.

3- بسیج پیشکسوتان از تمامی مسدولان می خواهد نسبت به اجرایی کردن فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) در محورهای فوق اقدامات عاجل و جدی را انجام داده و گزارشات آن را از طریق رسانه‌ها به اطلاع آحاد جامعه برسانند.

4- در صورت اهمال در پیروی از منویات ولایت مطلقه فقیه در محورهای فوق الاشاره، اعلام می‌دارد بسیج پیشکسوتان بدون ملاحظه افراد و اشخاص و دستگاه‌های اجرایی مراتب تخلف و تخطی از فرامین معظم له را به اطلاع آحاد جامعه خواهد رساند.

5- به صراحت اعلام می‌دارد ایجاد فضای دو قطبی در جامعه در راستای اهداف راهبردی آمریکا و انگلیس و صهیونیست‌ها بوده و عوامل داخلی وابسته به استکبار مجری این سیاست‌ها در داخل کشور هستند. بنابراین به مسئولان و آحاد جامعه هشدار می‌دهد مراقب توطئه‌های تفرقه‌افکنانه باشند و هر چه بیشتر تدابیر لازم را برای ایجاد وحدت و انسجام اسلامی اتخاذ کنند.

6- دشمنان خارجی با ظرفیت‌سازی و سازماندهی و ابزارهای مالی، رسانه‌ای و عوامل داخلی، اکنون سناریوی «تضعیف ولایت فقیه»، «ایجاد شکاف بین مردم و نظام»، «حذف سپاه و بسیج و نیروهای وفادار به انقلاب و رهبری» را در زمره‌ الزامات و اولویت‌ها برای نیل به اهدف شوم خود قرار داده‌اند.

7- با فضاي ايجاد شده پس از برجام كه احتمال نفوذ دشمنان در كشور شدت گرفته، بعيد نيست كه اين بار كليد فتنه از عطش به قدرت بازگشتن جريان تجديدنظرطلب در عرصه‌های انتخاباتی سال 96 و در نهايت دخالت نيروهاي خارجي از طريق پروژه نفوذ شكل بگيرد.

8- بسیج پیشکسوتان ضمن آگاه‌سازی افکار عمومی نسبت به توطئه‌های فوق، پشتیبانی قاطع خود را از ولایت مطلقه فقیه و رهبری‌های مدبرانه حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) این سلاله پیامبر و نایب برحق امام زمان(عج) اعلام داشته و آماده‌ایم تا چشمان فتنه‌های جدید را کور کنیم.

9- برنامه‌ریزی همه جانبه برای پیاده‌ساز ی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در عرصه‌های داخلی با به‌کارگیری ظرفیت‌های نیروی انسانی جوان، منابع و ذخایر موجود و استفاده از نخبگان علمی و پرهیز از نگاه به بیرون و دوری از هرگونه وابستگی به کشورهای استکباری.

10- توجه به شروط 9 گانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای برجام و خودداری از هرگونه اعتماد خوش بینانه به دشمنان و پرهیز از باج دادن به استکبار در مسائل سیاسی و هسته ای.

11- حمایت قاطع و همه جانبه از جبهه مقاومت اسلامی در سرزمین های سوریه، عراق، یمن و ... و آمادگی حضور در عرصه‌های جهاد و شهادت تا نابودی کامل دشمنان اسلام و اذنابش.

والسلام علیکم و رحمت ا.. و برکاته

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار