خبرهای داغ:
سردار ابوحمزه:

آقای ظریف بعد از 2سال یادش افتاده بگوید اشتباه کردیم/ برخی سعی در عادی جلوه دادن فتنه 88 دارند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به تمدید تحریم ها و نتیجه نداشتن 2 سال مذاکره برجام گفت: وقتی انسان از محور و اصول انقلاب که ولایت فقیه است عدول کند باید به اشتباه خود اذعان کند و امروز آقای ظریف بعد از 2 سال یادش افتاده که بگوید ما در جلسه با وزیر خارجه امریکا فریب خوردیم و اشتباه کردیم.
کد خبر: ۸۷۹۹۸۷۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در همایش بصیرت و گرامیداشت حماسه9 دی ضمن گرامیداشت سالروز حماسه 9دی اظهار داشت: 9 دی سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت و امامت و نقطه عطفی در تاریخ نظام اسلامی ایران و یکی از یوم‌الله‌های نظام اسلام است.

وی با بیان اینکه امروز در جامعه برخی افراد روشنفکر غربزده سعی در عادی جلوه دادن فتنه 88 دارند، افزود: اینها کسانی هستند که آرمان‌ها و ایده‌هایشان لیبرال سرمایه‌داری و لیبرال دموکراتی است که در 16 آذر امسال و در مناسبت‌های دیگر در محیط‌های دانشگاهی سراسر کشور اذعان کردند که سران فتنه مظلوم واقع شدند و ممنوع التصویر شدن، حبس خانگی و ممنوع الخروج شدن آنها بر اساس قانون اساسی نیست.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان، عنوان کرد: عده ای پا را فراتر گذاشته و نظام جمهوری اسلامی را با رژیم شاهنشاهی پهلوی مقایسه کرده و بیان می‌کند که میزان آزادی در رژیم پهلوی به مراتب بیشتر از نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه باید به شکل استدلالی و مستند به این قضیه نگاه کرد، افزود: اینچنین حرف‌های پوچ و بی‌اساسی را به خلق جوان و دانشگاهیان می‌دهند.

ابوحمزه با اشاره به اعتراضات وسیع برخی آقایان به سبب جلوگیری از سخنرانی هایشان آن هم  به دلیل انحراف‌های موجود در صحبت هایشان، ابراز داشت: با این ممانعت جو عظیمی از دولت و مجلس شروع به اعتراض می‌کنند در صورتی که وقتی در 16 آذر امسال در سراسر کشوراز سخنرانی 50 نفر از نیروهای انقلابی، متدین و ولایی ممانعت می‌کنند آب از آب تکان نمی خورد.

وی اضافه کرد: وقتی چنین عناصری حرف‌های بی ربط و پوچی می‌زنند مورد حمایت ضد انقلابی خارجی و مخالفین نظام و برخی افراد ساده لوح و ساده اندیش و بعضاً وابسته و نفوذی در ارکان نظام قرار می گیرند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان ضمن بیان ضرورت تببین در جامعه، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تبیین را جهاد بزرگی دانست و بیان داشت: تبیین باید داری سه ویژگی شجاعت، صداقت و صراحت باشد.

* بسیجیان فرهنگی نقش کلیدی و مبنایی در تبیین دارند

وی با مخاطب قرار دادن بسیجیان فرهنگی نقش آنها را در تبیین بسیار کلیدی و مبنایی دانست و تاکید کرد: مهم‌ترین کاری که شما به واسطه شغل خود می‌توانید در جامعه داشته باشید بحث تببین است که باید در همه زمینه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، امنیتی، بین المللی، برجام و جبهه مقاومت در عرصه زبان بیان کنید که به فرموده امام برندگی زبان از شمشیر بیشتر است.

ابوحمزه در ادامه در تبیین اهداف راهبردی و کلان نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی اظهار کرد: اولین هدف در این خصوص براندازی و تغییر ساختار نظام جمهوری اسلامی است که خروجی حرکت 18 تیر سال 78 و فتنه سال 88 همین دو مورد بود.

وی با بیان اینکه در در دو سال اخیر شاهد آن بودیم که رئیس جمهور آمریکا و وزیر خارجه آن و اعضای 1+5 مرتب مطرح می‌کردند که باید در رفتار نظام جمهوری اسلامی تغییر ایجاد شود، گفت: آنها از یک طرف اصرار به تغییر در رفتار نظام جمهوری اسلامی داشتند و از طرفی با وضع تحریم‌ها مردم را در فشار قرار می‌دادند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان اضافه کرد: تغییر رفتار ایران از نظر آنها این بود که باید بحث موشک‌های بالستیک جمع شود، دفاع از حزب الله سوریه و عراق کنار گذاشته شود، سران فتنه آزاد شود، بحث هم‌جنس‌بازی در جمهوری اسلامی قانونی شود و وهابیت و جریان‌های وابسته به غرب آزاد شود.

وی استحاله و تغییر ماهیت دینی و انقلابی نظام جمهوری اسلامی و بازگرداندن ایران به مدار سلطه را از دیگر اهداف راهبردی و کلان نظام سلطه بر علیه جمهوری اسلامی معرفی کرد و بیان داشت: این تغییر ماهیت همان تغییر در عدالت جمهوری اسلامی است که در این صورت ما باید از عدالت و مبارزه با فقر و فساد و تبعیض کناره گیری کنیم و همچنین دفاع از جبهه مقاومت و مظلومان، بحث نظارت و شورای نگهبان، بحث بسیج و سپاه را کنار بگذاریم که در نتیجه آن همه ارزش‌ها و اصول و مبانی اسلامی نادیده گرفته می‌شود.

ابوحمزه در توضیح تغییر ماهیت دینی و استحاله؛ به فرموده‌های مقام معظم رهبری که قبل از فتنه 88 در دانشگاه امیرکبیر عنوان کرده بودند، اشاره و عنوان کرد: دشمنان اسلام به دنبال تغییر سیرت و ماهیت نظام هستند ولو اینکه صورت نظام حفظ شود در این صورت اگر قانون اساسی، ارکان نظام، دولت و مجلس و قوه قضاییه و نیروهای مسلح هم که باشد کار نظام تمام است.

وی سیرت را به معنای ماهیت و محتوا و اصول و بنیادهای اساسی انقلاب و نظام و حذف ولایت فقیه از قانون اساسی تعریف کرد و ابراز داشت: بحث تغییر شعارها در مقابل استکبار که در همین همدان هم در زمانی که بحث برجام و توافق نامه امضاءشد، اتفاق افتاد و دیدیم که برخی در مساجد اظهار داشتند که چقدر باید بگوییم «مرگ بر امریکا»، «مرگ بر فتنه گر» و «مرگ بر اسرائیل»؛ که این‌ها نشان از تلاش در تغیر ماهیت و سیرت بود که نمی‌دانستند با این کار در زمین دشمن‌بازی می کنند که شاید هم خودشان متوجه آن نبودند.

*2 سال مذاکره برجام نتیجه‌ای نداشت

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در بخش دیگر سخنان خود به مراحل مواجه نظام استکبار و سلطه علیه نظام جمهوری اسلامی تا قبل از فتنه 88 پرداخت و بیان داشت :تلاش برای کودتا و شورش‌های داخلی، تهدید نظام جمهوری اسلامی و قرار دادن آن در محور شرارت و تمکین به اقتدار و استحکام نظام جمهوری اسلامی و بازگشت به خط مذاکره به ترتیب سه مرحله این مهم بود.

وی در همین خصوص با اشاره به تمدید تحریم ها و نتیجه نداشتن 2 سال مذاکره برجام تصریح کرد: وقتی انسان از محور و اصول انقلاب که ولایت فقیه است عدول کند و اطاعت نکند باید به اشتباه خودش اذعان کند و امروز آقای ظریف بعد از 2 سال یادش افتاده که بگوید ما در جلسه با وزیر خارجه امریکا فریب خوردیم و اشتباه کردیم.

ابوحمزه در ادامه به نقش بنیاد سوروس در ایجاد فتنه88 اشاره کرد و بیان داشت: این بنیاد توسط جرج سوروس که یهودی سرمایه‌دار است اداره می شود.

وی افزود: روند کاری بنیاد سوروس به این شکل بود که این بنیاد مرکزی مطالعاتی را در کشورها و نظام ‌هایی که در دنیا علیه آنها هستند فعال می‌کند و سپس با ارزیابی و شناسایی عناصر مخالفان دولت مرکزی و حمایت از مطبوعات مخالف دولت زمینه و برنامه‌ریزی لازم را برای انقلاب و شورش و در نهایت برای براندازی نظام فراهم می‌کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان اضافه کرد: این بنیاد برای این حرکت نمادهایی همچون گل رز، گل لاله و رنگ بنفش دارند.

وی با بیان اینکه این بنیاد در فتنه 88 بحث تقلب و دروغ با بهره گیری از رسانه ها و شبکه های اجتماعی را مطرح کرد، تصریح کرد : با این کار یک حرکت مردمی ایجاد کرد و آنها را به کف خیابان ریخت.

ابوحمزه با بیان اینکه این بنیاد در جریان قبل از فتنه 88 دقیقا همان برنامه‌ای را طراحی کرد که نسخه مشابه آن را در قرقیزستان، اکراین و گرجستان در سال 1989 در اتحاد جماهیر شوروی سابق پیاده کرده بود، عنوان کرد: در سال 1989 که میخائیل گورباچف رهبری اتحاد جماهیر شوروی سابق را بر عهده دارد در فاصله 2 سال بدون اینکه حتی یک تیر شلکیک شود و خونی ریخته شود آمدند و روی فرهنگ اتحاد جماهیر شوروی با آن همه امکانات و قدرت و تجهیزات و توانمندی اقتصادی سرمایه گذاری کردند و همین افراد و اشخاص را در مقابل گورباچف قرار دادند و و اعتماد گورباچف را به غرب و آمریکا بالا بردند.

*1800 موسسه آمریکایی در کشورهای مختلف بر روی افراد و شناسایی آنها کار می‌کنند

وی افزود: شرایط به جایی رسید که یکی از مسئولان شوروی سابق گفت زمانی که ما دیدیم صف مک دونالد در مسکو دو کیلومتر شد متوجه شدیم که آمریکایی‌ها چه کلاه بزرگی سرمان گذاشتند و در آن موقع به هوشمندی و زیرکی حضرت امام(ره) در نامه ای که برای گورباچف فرستاده بود اذعان کردند و گفتند که ما اشتباه کردیم که نامه امام(ره) را جدی نگرفتیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه بنیاد سوروس با رسانه ها و شبکه های اجتماعی با القای بهتر و برتر بودن فرهنگ غرب این اعتماد را ایجاد کرد و اتحاد جماهیر شوری 70 ساله از درون پوکید و به 17 جمهوری به استقلال رسیده تبدیل شد، تصریح کرد: اتفاقاتی هم که قرار بود در فتنه 88 ایجاد شود هم این طور بود و برخی ها به این موضوع توجه ندارند و کار را به خاتمی، موسوی، کروبی، هاشمی و احمدی نژاد ختم می کنند.

وی در ادامه با اشاره به اعترافات برخی از دستگیرشدگان در جریان فتنه 88 بر اساس مستندات یادآور شد: 1800 موسسه در امریکا شکل پیدا کرده و روی افراد در کشورهای مختلف کار می کنند.

سردار ابوحمزه ادامه داد: آنها ورود پیدا می کنند و با شناسایی ضعف شخصیت‌ها، از این ضعف‌ها استفاده می کنند و بعد این را مهره خودشان می کنند و زمینه پیاده سازی افکار و اندیشه خودشان را ایجاد می کنند.

وی افزود: عناصر فتنه عمله استکبار بودند و از مدت‌ها قبل روی این افراد کاملا کار شده بود و زمینه لازم در این‌ها را دیده بودند و زمینه لازم را در این افراد چک کرده بودند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه دشمن این عناصر را مناسب اهداف خود دانست، گفت: به همین دلیل انقلاب مخملی و رنگینی کلیک زدند و زمانی که این عناصر در عرصه انتخابات قرار گرفتند در بهار 88 یک دفعه بحث تقلب مطرح شد.

وی با اشاره به اینکه هنوز انتخابات تمام نشده بود که موسوی و کروبی در مصاحبه های خود در ساعت 10 شب اظهار کردند که رئیس جمهور شده اند و در 20 استان رای اول را آوردند، گفت: اینها چطور استان‌ها را جمع بسته بودند که هر کدام جداگانه اظهار کردند در 20 استان رأی اول شده اند؟

ابوحمزه ادامه داد: هر کدام از افراد وابسته به جنبش سبز در هنگام رأی دادن از آقای هاشمی رفسنجانی گرفته تا خاتمی و کروبی و موسوی اظهار می کردند که اگر تقلب نشود پیروزیم و با این بیانات یک بستر برای فتنه ایجاد کردند.

* جاری و ساری شدن اسلام در گرو اطاعت امت از امام است

وی با تاکید بر اینکه بحث فتنه و حرکت سران فتنه برای براندازی نظام بود، عنوان کرد: از 22 خرداد که نتایج انتخابات مطرح شد راهپیمایی‌ها از ابتدای میدان آزادی تا انقلاب با 2 میلیون نفر شروع شد که راهپیمایی مسالمت‌آمیز است اما رفته رفته تند می شود و شعار دادن‌ها ابتدا علیه آزادی و در مراحل بعد علیه ولایت و امام و ارزش و پیشرفته‌تر از آن حمله به بسیج و مسجد و اماکن عمومی و دولتی و مردم عادی وشهید و کشته شدن افراد می شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان اضافه کرد: تند شدن‌ها ادامه می یابد آنچنان که به ساحت حضرت امام حسین(ع) توهین می‌شود، عکس امام(ره) پاره، روزه‌خواری علنی و بدون حجاب و چادر نماز جمعه به امامت هاشمی رفسنجانی اقامه می شود و بحث آشوب را تمام عیار در خیابان‌ها ایجاد می کنند و رسانه های بیگانه با دیدن این شرایط خوشحالی و اذعان می کردند که کار نظام جمهوری اسلامی تمام شد.

وی با بیان اینکه بحث فتنه بحث مواجه شدن استکبار جهانی برای سرنگونی نظام اسلامی بود با طرح این سوال که آیا با کاری که سران فتنه انجام دادند، مجازاتشان به حق است یا نه؟ گفت: به طور قطع هر زمانی که بخواهد حکمی بر آنها جاری شود حداقلش اعدام است چراکه اینها خیانت و جنایت بی‌شماری به نظام کردند و باعث کشته و زخمی شدن جوان‌ها شدند و هنوز هم از ماموران نیروی انتظامی به دلیل قطع نخاع در بیمارستان‌ها بستری هستند.

* ساکتین و سران فتنه باید پاسخگوی ملت‌های آینده باشند

ابوحمزه با بیان اینکه ساکتین فتنه با محوریتی که اشاره شد زمینه را فراهم کردند تا سران فتنه آنچنان پررویی و جسارت در مقابل نظام کنند، افزود: خاتمی و موسوی و کروبی عددی نبودند و نیستند که بخواهند به نظام جمهوری اسلامی خسارت وارد کنند و ساکتین و سران فتنه باید پاسخگوی این ملت و ملت‌های آینده باشند.

وی با بیان اینکه سران فتنه اذعان کردند در انتخابات تقلب صورت گرفته است، گفت: چطور آن زمان که شما در دوره های قبل رأی آوردید و به قدرت رسیدید تقلب صورت نگرفت ولی الان که شکست خورده اید می گویید، تقلب شده؟ آن موقع قانون مشکل نداشت ولی الان که شکست خورده اید مشکل دارد؟

این مقام مسئول علت اساسی که سران فتنه دچار این جایگاه شدند در سه محور خلاصه کرد و ابراز داشت: اولین دلیل این است که در دلهایشان حب دنیا داشتند و وابسته قدرت بودند.

وی ضعف و نداشتن بصیرت و عدم اطاعت از ولایت را به عنوان عوامل دیگر در این خصوص یاد کرد و بیان داشت: زمانی که امت از امام اطاعت نکند اسلام مهجور می‌شود و امامت، قدرت هدایت و رهبری را از دست می دهد و مردم ذلیل می شوند.

ابوحمزه جاری و ساری شدن اسلام را در گرو اطاعت امت از امام عنوان کرد و یادآور شد: اینگونه امام قدرت هدایت و رهبری دارد و مردم عزیز می شوند.

وی خاطر نشان کرد: هر کسی که می خواهد عزیز شود و محبتش را خداوند در تمام قلوب بگذارد باید مطیع امامش باشد و یک لحظه از او جلو نیافتند و عقب هم نماند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار