خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: دشمنان با درس گرفتن از عدم موفقیت کامل فتنه سال 88 به دنبال اجرای نقشه نفوذ هستند که در برخی از موارد موفق شده اند.
کد خبر: ۸۸۰۰۱۸۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵
حسن بهادری‌یکتا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین با تأکید بر ضرورت گرامیداشت یوم الله 9دی اظهار کرد: با برگزاری و بزرگداشت همایش بزرگ 9دی ارزش و اهمیت این روز برای همگان تبین می شود و به نوعی ابزاری برای دشمن شناسی نسل جوان است.

وی با بیان اینکه روز 9 دی روز خودنمایی ولایت‌مداری و بصیرت مردم انقلابی ایران اسلامی است، افزود: دشمنان به دنبال برچیدن بساط نظام اسلامی و انقلابی با استفاده از بازیگران خودباخته داخلی بودند که منجر به تغییر کامل نظام در ایران شود.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین تصریح کرد: دشمنان با درس گرفتن از عدم موفقیت کامل فتنه سال 88 به دنبال اجرای نقشه نفوذ هستند که در برخی از موارد موفق شده اند.

وی با بیان اینکه به علت غبارآلود بودن صحنه برای عوام ، سکوت و بی بصیرتی خواص و وارد شدن افراد بی‌خبر به عنوان سیاهی لشگر این فتنه 8 ماه طول کشید، گفت: مردم در مقابله با فتنه 88 نقش بسیار تعیین کننده ای داشتند و جواب قاطع و دندان شکنی به طراحان و بازیگران فتنه دادند.

بهادری‌یکتا ابراز داشت: باید اقداماتی همچون روشنگری و بصیرت‌افزایی در همه حال برای همه اقشار جامعه صورت گیرد و خواص جایگاه خود را بهتر بشناسند و بر رفتار و گفتار نظارت و ارزیابی بیشتری داشته باشند تا دیگر شاهد چنین فتنه‌هایی نباشیم.

وی ادامه داد: بسیج در مقابله با فتنه 88 به عنوان بازوی قدرتمند انقلاب و ولایت فقیه، دستان دشمنان را که از آستین خودی‌ها بیرون زده بود شکست و آنان را ادب کرد اما با چراغ سبزهایی که به برخی از عناصر فتنه داده شد مجدد برخی از مناصب را در اختیار گرفتند.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین اظهار داشت: حماسه 9دی دشمنان را متوجه این امر کرد که مردم ایران به امامت و مقدسات و ولایت خود حساس هستند و هیچ گونه تعرض و توهینی را بر نمی تابند و اینکه تا ولایت هست ایران اسلامی نفوذ ناپذیر و شکست ناپذیر است.

وی افزود: این روز بزرگ برای دوستان و هم پیمانان و همراهان نظام بسیار روز خجسته و غرورآفرین بوده و برای دشمنان یادآور ترس و وحشت و ناامیدی از نقشه‌هایشان علیه ایران اسلامی است.

بهادری‌یکتا خاطرنشان کرد: مردم انقلابی و ولایت مدار ایران اسلامی با مال و جان و دلشان پای ارزش‌های خود هستند و از آن دفاع می کنند و حتی اجازه یک نگاه خصم آلود را به هیچ کسی در دنیا نمی دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات