خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: 9دی در واقع روز شکست خواص بی بصیرت و شناخته شدن نیت شوم آنان نزد مردم است.
کد خبر: ۸۸۰۰۴۳۰
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹

حجت الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به حماسه 9دی ماه اظهار داشت: 9دی روز امتحان الهی بود، امتحانی که بی بصیرت‌ها مردود شدند و نیت‌های خواص بی‌بصیرت بر ملا شد و کسانی که کینه انقلاب را داشتند کینه خود را آشکار کردند.

وی با بیان اینکه 9دی در واقع روز شکست خواص بی بصیرت و شناخته شدن نیت شوم آنان نزد مردم است، افزود: 9دی روزی بود که دوباره مستضعفان ودل سوختگان انقلاب و خانواده‌های شهیدان و رزمندگان و ایثار گران ثابت کردند که همچنان در کنار این انقلاب هستند و نمی گذارند این انقلاب به دست بیگانگان افتد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: پشت فتنه 9دی کشورهایی بودند که کینه انقلاب را داشتند و به خیال خودشان خواستند که این انفلاب را از مسیر خود خارج کنند اما ملت انقلابی ایران اسلامی تمام نقشه های آنان را بر آب کرد.

وی با بیان اینکه ملت ایران در 9دی توانست فتنه دشمنان را برای همیشه خاموش کند و درس فراموش نشدنی به دشمنان دهد، گفت: 9 دی خروش ملت علیه فتنه و فتنه‌گران است.

قربانی با بیان اینکه هدف فتنه‌گران براندازی نظام جمهوری اسلامی با همکاری دشمنان خارجی و خود فروختگان داخلی بود، ابراز داشت: امروز نیز دشمنان در بدنه نظام موریانه‌وار در حال نفوذ هستند.

وی ادامه داد: بی‌بصیرتی خواص و عدم روشنگری آحاد ملت توسط خواص و تبلیغات مسموم شبکه‌های بیگانه باعث طولانی شدن فتنه 88 شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه مردم در حماسه 9 دی نقش اصلی را داشتند و از خواص پیشی گرفتند، ابراز داشت: لازمه جلوگیری از چنین فتنه‌هایی هوشیاری و بصیرت خواص و روشنگری جامعه است.

وی ادامه داد: بسیج به عنوان یک نیروی بصیر و آماده و مطیع ولایت در فتنه 88 حضوری پررنگ داشت و با تمام قوا از ولایت دفاع و با فتنه گران مبارزه کرد در نهایت با سربلندی از این آزمون بیرون آمد.

قربانی با بیان اینکه حماسه9 دی دشمنان انقلاب اسلام را مایوس کرد، گفت: با این حرکت عظیم آنها دریافتند که ملت ایران یک ملت ولایی و تابع دستورات اسلام بوده و قادر است تمام برنامه‌ریزی و تصمیمات دشمن را برهم بزند و دشمن قادر به هیچگونه برنامه ریزی علیه انقلاب و نظام اسلامی نخواهد بود.

وی اظهار داشت: این روز بزرگ برای دوستان مایه امید و باعث تقویت پایه های نظام و انقلاب بوده و برای دشمنان سر افکندگی به دنبال داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان خاطرنشان کرد: ملت ایران در فتنه 88 مورد آزمایش و امتحان الهی قرار گرفتند و بسیاری از خواص در این امتحان رد و قاطبه ملت پیروز شدند و این امتحانات کماکان ادامه دارد و باید حواسمان را جمع کنیم که در فتنه ها مسیرمان را گم نکنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات