خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید هاشمی همدان:
فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید هاشمی همدان با بیان اینکه امروز در خطر نفوذ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی هستیم، گفت: در بحث نفوذ بیشترین هجوم و حملات دشمن برای دانش‌آموزان است.
کد خبر: ۸۸۰۰۹۰۹
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹

علی زنگنه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه امروز در خطر نفوذ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی هستیم، اظهار داشت: در بحث نفوذ با توجه به فعالیتی که در بخش دانش‌آموزی برای تمامی مقاطع انجام می دهیم و با ارتباطی که به این واسطه با فرهنگیان داریم بیشترین هجوم و حملات دشمن برای دانش‌آموزان است.

وی با اشاره به اظهارات یک مجله آمریکایی اضافه کرد: دشمن بر اساس ادعای خود به این نتیجه رسیده است که تنها راه موفقیت در غلبه به تفکرات ایرانی هاو تغییر فرهنگ‌ها و تربیت فرزندان ایرانی، کار کردن بر روی مادران است.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید هاشمی همدان افزود: مادرانی که دشمن می خواهد بر روی آنها کار کند هم مادرانی است که در حال حاضر مادر و صاحب فرزند هستند و هم مادرانی که قرار است 20 سال بعد مسئولیت مادری بر دوششان باشد.

وی با اشاره به جنگ نرم و تهاجمات دشمن افزود: در کشوری همانند هلند اگر شهروندان بخواهند شبکه ماهواره ای داشته باشند باید ماهیانه برای آن هزینه ای پرداخت کنند تا برایشان کانالی باز شود اما چطور همه آنها برای کشور ما نه تنها رایگان، بلکه 160 شبکه فارسی زبان ماهواره ای فقط برای ما کار می کند ؟!

زنگنه با مطرح کردن این سوال که آیا نباید در خصوص وجود این شبکه‌ها فکر کرد، افزود: اینکه حضرت امام خامنه ای می‌فرمایند بصرت داشته باشید حداقلش این است، و اگر می گوییم باید بصیرت ایجاد شود فقط در زمینه انتخابات خلاصه نمی‌شود بلکه باید در همه زمینه‌ها وجود بصیرت امری بدیهی و ضروری است.

وی ضمن تأکید بر ضرورت بصیرت افزایی یادآور شد: بنده به نوبه خود تمایل دارم که حداقل کوچک‌ترین نقش را در این بصیرت‌افزایی در جامعه خود داشته باشم و ابتدا از خود و اطرافیانم شروع کنم و در نهایت هر چقدر می توانیم در نشر این بصیرت افزایی قدم برداریم و موثر باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات