۰۴ / مرداد / ۱۴۰۴ - 26 July 2025
15:14
کد خبر : 8802285
۰۸:۰۲

۱۳۹۵/۱۰/۱۴
نماینده مجلس در گفتگو با «بسیج»:

برخی از پیام های بازرگانی سیما اثر سوء فرهنگی دارد

قمی گفت: اگر نگاه رادیو و تلویزیون اقتصادی باشد به دنبال تبلیغ برخی از کالاهایی می رود که موجبات ناراحتی و نگرانی مردم را می شود.

محمد قمی، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگوبا خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، با اشاره به برخی از آموزه‌های متضاد در فضای رسانه‌ای کشور واینکه چگونه بدون توجه به برخی اصول تبیین شده توسط رسانه، مفاهیم متضاد منتشر می‌شود؟ گفت: یکی از ابزارهایی که می تواند در خدمت اطلاع رسانی مردم باشد رسانه ملی است. تلویزیون دراین رابطه نقش اساسی دارد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: اگر نگاه رادیو و تلویزیون اقتصادی باشد به دنبال تبلیغ برخی از کالاهایی می رود که موجبات ناراحتی و نگرانی مردم را فراهم می کند و حتی برخی از این تبلیغات اثرات سوء فرهنگی دارد.

وی افزود: اگر نگاه مدیران و مسئولان رسانه ملی اقتصادی نباشد می تواند در ترویج فرهنگ صحیح و تضمین سلامت اجتماعی و اسلامی نقش به سزایی داشته باشد از این میان می توان به ترویج فرهنگ ایثار وشهادت راستگویی پرهیز از دروغ و معاصی اشاره کرد در این زمان رسانه می تواند بسیاری از ارزش های دیگراسلامی را حتی با کالاهای اقتصادی تبلیغ کند.

قمی عنوان کرد: لذا پیام های بازرگانی در تلویزیون باید پیوست فرهنگی داشته باشد تا مردم ضمن بهره مندی از یک کالا با یک پیام فرهنگی آشنا شوند.

وی افزود: تلویزیون ما نگاهش اقتصادی است و تبلیغاتی را انجام می دهد که مغایر ارزش های اسلامی است.



گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید