خبرهای داغ:
مديركل تعزيرات حكومتی استان همدان خبر داد

ورود 8036 فقره پرونده طی 9ماه به تعزیرات حکومتی استان همدان

مديركل تعزيرات حكومتی استان همدان از ورود 8036 فقره پرونده با محکومیت بیش از 337 میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی استان همدان طی 9ماهه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۲۷۸۲
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
علیرضا حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به عملکرد 9ماهه سال جاری اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون 8 هزار و 36 فقره پرونده وارد تعزیرات حکومتی استان همدان شده است.

وی با اشاره به محكوميت بالای 337 ميلياردريالی متخلفين در تعزيرات حكومتی استان همدان گفت: این پرونده‌ها در سه حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، دارو و درمان بوده است.

مديركل تعزيرات حكومتی استان همدان با بیان اینکه بیشترین پرونده در حوزه کالا و خدمات تشکیل شده است، بیان کرد: این اقدامات در راستای عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و اقدام وعمل و کمک به ثبات اقتصادی و جلوگیری از سودجویی فرصت‌طلبان، با توجه به وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی مبنی بر رسیدگی و صدور حکم در چار چوب قانون و در راستاي حمايت از حقوق مصرف كنندگان و توليدكنندگان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: از مجموع 8 هزار و 36 فقره پرونده طی امسال 6 هزار و 10 فقره پرونده در حوزه كالا و خدمات، 808 فقره پرونده قاچاق كالا و ارز و یک هزار و 208 فقره پرونده بهداشت، دارو و درمان بوده است.

حسن‌پور عنوان کرد: در حوزه کالا و خدمات 105 درصد، در حوزه قاچاق کالا وارز بيش از 95.9 درصد و در حوزه بهداشت، دارو و درمان بیش از 98.5 درصد پرونده‌ها رسیدگی شده است.

وی خاطرنشان کرد: متخلفین در مجموع به پرداخت 337 میلیارد و 653 میلیون و 898 هزار و 154 ریال جریمه نقدی محکوم شده‌اند.

مديركل تعزيرات حكومتی استان همدان با بیان اینکه پل ارتباطی ما سامانه پیامکی 30009651 است، گفت: تعزيرات حكومتي آمادگي كامل برای رسيدگي سريع و اجراي قاطع آراء صادره در زمينه تخلفات اعلامي را دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات