سالروز بمباران 28 دی ماه سنندج گرامی داشته می‌شود

رئیس بنیاد شهید و امو ایثارگران استان کردستان گفت: در روز 28 دی سال 65 رژیم بعثی عراق 18 نقطه از شهر سنندج را مورد حمله هوایی قرا داد و خانواده های بسیاری را داغدار کرد.
کد خبر: ۸۸۰۲۹۲۷
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵
به گزارش سرویس راهیان نورخبرگزاری بسیج، محمد سلیمانی در جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های گرامیداشت 28 دی ماه در سنندج توضیح داد: تمامی شهدا و رزمندگان ما با خدای خود معامله کردند و از جان خود گذشتند تا امروز شاهد امنیت و آسایش باشیم. در روز 28 دی سال 65 رژیم بعثی عراق 18 نقطه از شهر سنندج را مورد حمله هوایی قرا داد و خانواده های بسیاری را داغدار کرد.

سلیمانی ادامه داد: کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش و سرزمین فداکاری‌های بزرگ است و بارها مورد حملات وحشیانه دشمن قرار گرفت اما هیچگاه تسلیم نشده و مقاومت خود را  ادامه داد. در طول این سال‌ها به همت بنیاد حفظ آثار و بنیاد شهید و امور ایثارگران و مشارکت سایر دستگاه‌ها یادواره 28 دی برگزار و امسال هم باید این رویداد با برگزاری برنامه‌های باشکوه برای مردم به ویژه نسل جوان یادآوری شود. 

وی گفت: دیدار از خانواده بازماندگان شهدای بمباران 28 دی و تجلیل از کسانی‌ که برای این نظام ایستادگی کردند از برنامه‌های بنیاد شهید است که با مشارکت ادارات دیگر انجام خواهد شد.

همچنین سردار محمد رضا شرف بیانی مدیر کل بنیاد حفط آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان در این جلسه در سخنان کوتاهی یادآور شد: روز 28 دی به عنوان روز ملی مقاومت مردم سنندج مصوب شده است.

وی خاطرنشان کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدا با امنیت ما گره خورده است و انجام هر کاری در این حوزه ما را در برابر هجمه های دشمنان ایمن خواهد کرد.  
ارسال نظرات
آخرین اخبار