از هفته شانزدهم رقابت هاي ليگ برتر فوتبال، امروز از ساعت 14:00 ماشین سازی تبريز در ورزشگاه یادگار امام این کلانشهر، میزبان فولاد خوزستان بود که در پایان با تساوی بدون گل متوقف شد.
کد خبر: ۸۸۰۶۶۵۴
|
۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از آذربايجان شرقي، با توجه به آماده شدن ورزشگاه یادگار امام و میزبانی ماشین سازی در این زمین، انتظار می رفت ماشین سازان بتوانند با توجه به میزبانی و امتیازات متعدد از دست رفته در نیم فصل نخست، بازی هجومی و خوبی از خود به نمایش بگذارند.

فولاد خوزستان نیز برای کم کردن فاصله خود با تیم های صدرجدولی و امیدوار بودن برای کسب سهمیه آسیا، تلاش داشت با برد زمین بازی را ترک کند.

نیمه نخست از سوی دو تیم محتاطانه و یکنواخت آغاز و دنبال شد و دو تیم بیشتر به فکر شناخت هم بودند تا شاید روی اشتباه بازیکنان تیم مقابل به گل برسند و همین امر موجب شد موقعیت آنچنانی روی دروازه ها خلق نشود و این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز دو تیم برنامه آنچنانی برای خلق موقعیت روی دروازه ها نداشتند و در معدود موقعیت های به دست آمده، نتوانستند تاثیرگذار باشند تا این بازی با همان تساوی بدون گل به پایان برسد.

ماشین سازی تبریز با این تساوی، 8 امتیازی شده و همچنان تیم قعرنشین جدول باقی ماند.

فولاد خوزستان نیز با 23 امتیاز در رده ششم جدول جای گرفت.

ارسال نظرات