خبرهای داغ:
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در پایان نشست امروز این شورا، گفت: پرداخت به موقع حقوق کارکنان، یک موضوع درون‌سازمانی و وظیفه قانونی شهرداری است که نظر مثبت و منفی هیچکس نمی‌تواند تاثیری در این روند داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۰۷۹۰۲
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، شهرام دبیری، خاطرنشان کرد: جدا از الزامات سازمانی، مباحث معیشتی کارگران، از جمله حقوق و پاداش، همواره دغدغه اصلی شهردار بوده و وی همواره این مباحث را در چارچوب وظایف قانونی و حساسیت ویژه‌ای که به مسائل کارگران دارند، در اولویت قرار می‌دهند.

وی پرداخت به موقع حقوق نیروی انسانی را امتیاز مهم سازمانی توصیف و بیان کرد: اینکه فردی از شورا یا هر بخش دیگری، بخواهد از این امتیاز ارزشمند بهره‌برداری کند و یا آن را نتیجه رفتارهای خود بداند، جفا به قشر کارگر است.

رئیس شورای اسلامی شهر همچنین لایحه یکسان‌سازی را اقدام ماندگار شهرداری در خدمت به قشر کارگر دانست و افزود: این اقدام علیرغم بار مالی قابل‌توجهی که برای شهرداری دارد، با تاکید شهردار تبریز به ثمر رسید و خوشبختانه با تصویب در صحن شورا به زودی اجرایی خواهد شد.
وی با قدردانی از توجه شهردار تبریز و معاونان و مدیران شهرداری در پرداخت به موقع حقوق کارکنان، اظهار امیدواری کرد: این روند همچنان به عنوان امتیاز مهم سازمانی در شهرداری تبریز تداوم داشته باشد.

ارسال نظرات