خبرهای داغ:
سردار اعظمی فر:

در تمام عرصه ها گوش به فرمان رهبری باشید و ولایت پذیری را سرلوحه ی کارهایتان قرار دهید

نشست سیاسی ناحیه مقاومت بسیج بجنورد با حضور سردار اعظمی فر؛فرمانده سپاه تیپ حضرت جوادالائمه علیه السلام
کد خبر: ۸۸۰۸۶۳۸
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛نشست سیاسی با حضور سردار اعظمی فر،فرمانده سپاه تیپ حضرت جوادالائمه علیه السلام در محل ناحیه بجنورد برگزار شد.

سردار اعظمی فر از یادگاران جبهه و جنگ و از سرداران با اخلاص سپاه با بیان شیوا و زیبایش در ابتدا بر خودسازی بین یکدیگر تاکید نمود.طوری که سردار ،کلامی از آیت الله بهجت در مورد گناه نکردن متذکر شدند.خاطرنشان کرد اگر میخواهی بنده شوی باید گناه نکنی!

وی در ادامه از استراتژی دشمن در سوریه و مناطق تحت سیطره ی دشمن توضیحاتی دادند.دشمن همیشه به فکر مقابله ی با ایران هست.در این مقابله زمانی ما پیروز هستیم که بتوانیم همیشه بصورت یک نیروی آفندی اقدام نمائیم.

البته مقابله بصورت آفندی نیاز به تاکتیک ها و آموزش های خودش هم می باشد.

وی افزود:زمانی ما می توانیم در زمینه ی سیاسی حرفی برای گفتن داشته باشیم که شروع کارهایمان با شاخصه ی بصیرت و ولایت همراه باشد.

اگر غیر این باشد مطمئناٌ از راه درست به راه کج که همان بی بصیرتی باشد پیش خواهیم رفت.

وی در پایان بر این مهم که باید بتوانیم در عرصه ی سیاست در جهت پیشبرد انقلاب اسلامی پیش برویم خاطرنشان کرد،اگر در عرصه ی سیاست به فکر حزب و جریان ها و منافع شخصی باشیم.این موضوع با اصل پیشبرد انقلاب اسلامی منافات دارد و ما باید سعی بر این داشته باشیم تا بتوانیم با توجه به فرامین و بیانات رهبری موضوعات را برای مردم روشنگری و قدمی موثر در پیشبرد انقلاب اسلامی ایفا نمائیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار