خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) از خبرگزاری بسیج همدان بازدید کرد
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه از رسانه و اثرگذاری آن غفلت کرده‌ایم، گفت: با توجه به جنگ نرم دشمن باید تلاش کنیم تا سواد رسانه‌ای جامعه را تقویت کرده و آن را بالا ببریم.
کد خبر: ۸۸۱۱۱۷۶
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵
سرهنگ مصطفی رستمی در بازدید از خبرگزاری بسیج استان همدان با اشاره به اهمیت نقش رسانه در جامعه امروز اظهار داشت: همه باید در خط انقلاب حرکت کنیم و فضا را به رسانه های معاند نسپاریم.

وی ضمن تقدیر از تلاش خبرنگاران بسیج افزود: وظیفه رسانه‌ها بسیار حساس و خطیر است و در این میان رسالت خبرنگاران بسیج سنگین‌تر است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت اطلاع‌رسانی ابراز داشت: یکی از مهمترین وظایف رسانه‌ها گفتمان‌سازی بیانات مقام معظم رهبری در جامعه است.

وی در ادامه سخنانش عنوان کرد: گفتمان‌سازی سبب ایجاد مطالبه‌گری می‌شود و همین امر پیشرفت جامعه را رقم خواهد زد.

رستمی با بیان اینکه از رسانه و اثرگذاری آن غفلت کرده‌ایم، گفت: با توجه به جنگ نرم دشمن باید تلاش کنیم تا سواد رسانه‌ای جامعه را تقویت کرده و آن را بالا ببریم.

وی با تأکید بر هم‌افزایی رسانه‌ها در ترویج گفتمان رهبری افزود: نقش رسانه در جامعه امروز نقش مهمی است که باید به آن توجه داشت.

 رستمی: از رسانه و اثرگذاری آن غفلت کرده‌ایم/ رسالت خبرگزاری بسیج تربیت خبرنگاران انقلابی است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: خبرگزاری بسیج هدف والایی دارد که مهمترین آن تربیت خبرنگاران انقلابی است.

وی با بیان اینکه نیروهای ارزشی باید در کنار هم تلاش کنند و همت داشته باشند، گفت: بسیج نیروی عظیمی دارد و باید از این ظرفیت در راستای پیشبرد اهداف والای انقلاب بهره برد.

رستمی خاطرنشان کرد: خبرنگار بسیجی وظیفه ای سنگین بر عهده دارد و باید رسالت خود را به خوبی انجام دهد.

سرپرست خبرگزاری بسیج در همدان نیز در ادامه راه‌اندازی باشگاه خبرنگاران بسیج را یکی از اقدامات مهم این خبرگزاری دانست و اظهار داشت: تاکنون بیش از 140 نفر در باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج در استان همدان ثبت‌نام کرده‌اند.

مریم صابری یگانه با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی افزود: تاکنون دو دوره آموزشی در سرفصل‌های مختلف برای خبرنگاران افتخاری بسیج استان برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: شناسایی و شکوفایی استعدادها، به‌روز کردن آموزه‌های مهارتی و رفع اشکالات خبرنگاران افتخاری بسیج از اهداف این کارگاه‌های آموزشی بوده است.

رستمی: از رسانه و اثرگذاری آن غفلت کرده‌ایم/ رسالت خبرگزاری بسیج تربیت خبرنگاران انقلابی است 

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات