شهردار شهرستان قدس:

هدف سازمان فرهنگی ورزشی، تحکیم بنیان خانواده و آگاهی عموم مردم از آسیب های اجتماعی است

خبرگزاری بسیج:شهردار شهرستان قدس گفت:از اولویتهای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری،نقش محوری در آموزش و استعداد یابی،با هدف تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیبهای اجتماعی است.
کد خبر: ۸۸۱۲۳۴۲
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج:امروز محمد صادق کولیوند،شهردار شهرستان قدس، در حاشیه بازدید از فرهنگ سرای خانواده، با اشاره به فعالیت ها متنوع صورت گرفته توسط سازمان فرهنگی ورزشی طی سالیان گذشته اظهار داشت : اقدامات گسترده انجام شده این سازمان در سطح شهرستان به خوبی مشهود و ملموس است چرا که از هر خانواده ساکن در این شهرستان حداقل یک نفر با برنامه های این مجموعه فرهنگی ورزشی در ارتباط می باشد و اجرای بیش از350برنامه متنوع فرهنگی در طی 9ماه گذشته خود گواه این ادعا است.

وی افزود : این بدین معنا است که روزانه بیش از یک برنامه توسط شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی در حوزه های مختلف در سطح شهرستان قدس برگزار شده است که دستاورد بسیار ارزنده ای برای مجموعه شهرداری قدس بشمار می رود.

این مقام مسئول ادامه داد : بازسازی و مرمت مراکز فرهنگی سازمان و همچنین ساخت خانه فرهنگ های جدید در نقاط مختلف شهر (جواد آباد و شهرک عزیزی) با توجه به نیازسنجی های صورت گرفته شده یکی از اولویت های اصلی شهرداری است.


کولیوند با بیان اینکه خانه های فرهنگ نقش موثری در باب فرهنگ دارند،خاطر نشان کرد:این مراکز می‌توانند نقش محوری در آموزش و استعدادیابی داشته و از این فرصت باید در زمینه توسعه جامعه و نهادینه کردن موضوعات مرتبط با دغدغه‌های اجتماعی استفاده کرد و در راستای اینکار، هدف اصلی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری تحکیم بنیان خانواده و آشنایی وآگاهی عموم مردم از کاهش آسیب های اجتماعی است است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار