یادواره شهدای مدافع حرم خان طومان

فرمانده لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص)گفت: شهدای مدافع حرم حجت را بر همه ما تمام کردند و آن هم تبعیت مطلق از ولایت فقیه است.
کد خبر: ۸۸۱۲۳۷۵
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ؛ سردار حسین اسدالهی فرمانده لشکر عملیاتی27 حضرت محمد رسول الله(ص) در یادواره شهدای مدافع حرم خان طومان که در مسجد جامع ابوذر تهران برگزار شد، گفت:شهیدان مدافع حرم غریب بودند، به این جهت که در دورترین نقطه از کشور عزیزمان و در دفاع از حرم عمه سادات حضرت زینب کبری(س) به شهادت رسیدند و همه ما باید مراسمات این شهدا را به بهترین نحو برگزار کنیم.

سردار اسدالهی با اشاره به اینکه در همه حالات ممکن باید یاد و نام شهدا را زنده نگه داشت افزود: یاد شهدا چیزی نیست که به این راحتی ها آن را فراموش کرد، کسی که با شهدا بوده باشد به دشمن لبخند نمی زند، کسی که با شهدا بوده زیر هر برگه ای را امضا نمی کند و کسی که با شهدا بوده به هر مجلسی نمی رود. این است راه و منش شهدای عزیز ما.

وی خاطر نشان کرد: شهدای مدافع حرم از همسر و فرزند خود و در حقیقت از زندگی خود گذشتند و در راه حریم اهل بیت (علیهم السلام) جان خود را فدا کردند تا امروز همه ما در آرامش و آسایش و امنیت زندگی کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار