مصطفی برزگر
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام
انقلاب اسلامی ایران همه معادلات سیاسی و مذهبی جهان را بر هم زد و بعد از این دشمن به دنبال راه اندازی فتنه وتوطئه افتاد تا بتواند انقلاب اسلامی را از بین ببرد.
کد خبر: ۸۸۱۳۳۳۱
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا عباسی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام درجمع بسیجیان شهرستان سیروان با گرامیداشت دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران همه معادلات سیاسی و مذهبی جهان را بر هم زد.

وی اظهار کرد: حضرت امام (ره) بعد از پیروری انقلاب با وجود ابر قدرت ها و دو قطبی بودن جهان شعار "نه شرقی، نه غربی جمهوری اسلامی" را مطرح کردند.

این مسئول افزود: در ابتدا دو قدرت غرب و شرق باور نداشتند که یک روحانی چنین قدرتی داشته باشد که شعار سومی را هم به وجود آورد.

 مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام عنوان کرد: بعد از این دشمن به دنبال راه اندازی فتنه وتوطئه افتاد تا بتواند انقلاب اسلامی را از بین ببرد.

عباسی با بیان اینکه دشمنی های آنان با اسلام و پیغمبر خدا است، خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در سوریه، عراق، بحرین و ... حرف اول را می زند به همین خاطر دشمنان دست از توطئه بر نمی دارند.

وی گفت: افرادی که در داخل گرایش غربی دارند به دنبال سکولاریسم کردن کشور هستند.

عباسی با بیان اینکه دشمن هیچکاه از توطئه دست برنداشته و در هر برهه از زمان توطئه ای را راه اندازی کرده اند، افزود: دشمنی های استکبار با ملت ایران هیچگاه تمامی ندارد و قدرت های زورگو برای رسیدن به مقاصد خود از همه شیوه ها استفاده می کنند.

وی اضافه کرد: در یک دوره ای بحث قوم گرایی را به راه انداختن تا بتوانند ایران را تجزیه کنند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام تاکید کرد: بصیرت سیاسی و عقیدتی بسیار مهم است به همین خاطر بسیج بایستی در خصوص موضوعات مختلف بصیرت افزایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه امروز تقوا نشانه برتری است نه قومیت، اظهار کرد: شعار ملیت گرایی هیچ سودی ندارد بلکه ملاک برتری تقوا است لذا هرجای که ملیت و قومیت مطرح بوده با شکست مواجعه شده است.

عباسی هدف دشمنان را زدن ریشه اسلام و انقلاب دانست و تصریح کرد: ایران بدون اسلام هویت ندارد و هویت مسلمان بودن بر هوین ایرانی بودن ارجعیت دارد.

 


 

 

 

 

ارسال نظرات