خبرهای داغ:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان خبر داد

افتتاح 22 طرح صنعتی طی دهه فجر در استان همدان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از افتتاح 22 طرح صنعتی در دهه فجر در استان همدان خبر داد و گفت: علاوه بر این یک برنامه کلنگ زنی در تویسرکان با 50 میلیارد تومان سرمایه خواهیم داشت.
کد خبر: ۸۸۱۳۵۰۱
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا متین امروز در نشست استانی تبیین کارکردهای HSEE در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان در راستای HSEE اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش‌های مجدانه موفق به کسب رتبه سوم کشوری شدیم.

وی ضمن درخواست از تولیدکنندگان واحدهای صنعتی در خصوص اطلاع‌رسانی سریع حادثه به این سازمان تصریح کرد: این یک امر مهمی برای واحد های تولیدی است چراکه اطلاع رسانی سریع‌تر در زمان حادثه به بحث‌های ارزیابی خسارت در بخش HSEE کمک شایانی می کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان افزود: با توجه به HSEE همکاران ما در زمان وقوع حادثه موظف هستند در طول سه ساعت، 12 ساعت و 24 ساعت؛ سه فرم را پر کنند و به وزراتخانه اطلاع دهند و اطلاع رسانی سریع در این خصوص می تواند در کمک و یاری اثربخش باشد.

وی از افتتاح 22 طرح صنعتی در دهه فجر در استان همدان خبر داد و یادآور شد: علاوه بر این یک برنامه کلنگ زنی در تویسرکان با 50 میلیارد تومان سرمایه خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار