خبرهای داغ:
امام جمعه میامی:

دهه فجر فرصتی برای انتقال ارزش های انقلاب به نسل جوان است

امام جمعه میامی گفت: دهه فجر فرصتی برای انتقال اندیشه های امام راحل و ارزش های انقلاب به نسل جوان است.
کد خبر: ۸۸۱۴۰۲۳
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، حجت الااسلام قربانعلی صفائی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن اشاره به ایام دهه فجرو جشن سی هشتمین سال پیروزی شکوهمند نظام مقدس اسلامی ایران گفت: دهه فجر فرصتی است برای بازخوانی اندیشه بزرگ مردی که با هدایت هایش سبب شدمرمد، رژیم فاسد شاه را سرنگون کنند و نظام مبتنی بر اسلام و ولایت فقیه و جمهوری اسلامی را برپا کنند.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی است  برای انتقال اندیشه های حضرت امام راحل وبرای تلاش ها و زحمت هایی که در قبل از انقلاب و دوران پیروزی انقلاب کشیده شده، افزود: این دهه فرصتی است برای انتقال این موضوعات به نسل سوم و چهارم انقلاب که بدانند انقلاب ما با خون هزاران شهید به دست ما رسیده است.

صفائی پور با اشاره به اینکه ملت ما جز برای خدا وتحقق آرمان های اسلامی قیام نکردند، تصریح کرد: مهمترین اوجب واجبات حفظ نظام و حفظ دستاوردهای نظام است که باید این دهه فجر مردمی وباشکوه برگزار شود .

امام جمعه میامی به محدود کردن روادید از سوی ترامپ برای برخی کشورها از جمله ایران اشاره کرد وگفت: این کار نشانگر آن است که آمریکا یک راهبرد بیشتر ندارد وآن این است که بجای حل مشکلات کشور و مملکت خود که غرق در مشکلات است فرافکنی می کند و راه قبلی را ادامه می دهد و راه آمریکا استمرار دشمنی با ملت ها ودخالت در کشورها از جمله ایران است.

وی در ادامه  به نشست آستانه اشاره کرد وگفت: آمریکا وعربستان اصرار داشتن در این نشست حضور پیدا کنند که ایران این اجازه را نداد و از آنطرف ترکیه ای که خواستار سوریه بدون بشار اسد بود بالاخره به سوریه با اسد تن داد.

صفائی پور افزود: همین کشورهایی که اجازه نمیدادند حتی ایران در جلسات دوستانه سوریه حضور داشته باشد ایران امروز به جایی رسیده که اجازه نداد آمریکا و عربستان در این جلسات حضور پیدا کنند که این ها نشان از قدرت و نفوذ بالای ایران اسلامی است و ایران با همه دشمنی های موجود راه خود را ادامه می دهد.

مسئولان به دنبال رونق اقتصادی ومعیشت مردم باشند

امام جمعه میامی بابیان اینکه اولین گام برای رسیدن به خودسازی فردی صدق در گفتار است که به مرور به صدق در عمل تبدیل می شود، گفت: صداقت برای مسئولان اجرایی لازم تر و زیباتر است.

وی افزود: اینکه هر روز آمارهایی از رشد اقتصادی، کاهش تورم ورکود داده می شود با روح صداقت سازگاری نداردوهمچنین تقسیم بیت المال بین افراد ویژه و بحث حقوق های نجومی و از طرفی فقر، بیکاری و گور خوابی با روح صداقت و حقوق شهروندی سازگار نیست.

صفائی پور بااشاره به اینکه با آب وتاب شعار اقتصاد مقاومتی دادن و به دنبال اجرایی وعملیاتی کردن آن نبودن با راستگویی وصداقت منافات دارد، گفت: امید است مسئولان نظام به فکر نقشه های دشمنان بوده و از حوادث تلخی که جان ومال مردم را تهدید می کند پیشگیری کنند و با وحدت وهمدلی به دنبال رونق اقتصادی و معیشت مردم باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار