فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد عنوان کرد

اطاعت از ولی فقیه و بصیرت‌افزایی از راه‌های مقابله با نفوذ دشمن

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه اطاعت از فرامین ولی فقیه و بصیرت افزایی یکی از راه‌های مقابله با نفوذ است، گفت: لازمه داشتن بصیرت این است که باید دشمن را خوب بشناسیم.
کد خبر: ۸۸۱۴۲۱۹
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرهنگ حسن مرادی در جمع فرماندهان پایگاه و سرگروه حوزه آجین بیان داشت: نفوذ یکی از راهبردهای استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا در راستای از بین بردن سیرت و اصول نظام است.

وی با اشاره به توطئه‌های شوم دشمنان گفت: نظام سلطه از نفوذ و فتنه‌های گوناگون برای از بین بردن انقلاب اسلامی استفاده می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد تصریح کرد: آمریکا و استکبار جهانی از طریق فتنه‌های گوناگون به دنبال نفوذ بودند اما امروز دشمنان و آمریکا از طریق قانونی می‌خواهند در تصمیم‌گیری‌های کشور نفوذ کنند.

وی با تدکید بر حفظ وحدت و انسجام در کشور ادامه داد: یکی از ژنرال‌های رژیم صهیونیستی گفته است توافق هسته‌ای در ایران باید باعث شکاف میان ساختار ایران شود.

مرادی ابراز داشت: دشمن از طریق سیاسی به دنبال ایجاد دو قطبی‌سازی و شکافت در قدرت و تضعیف نهادهای انقلابی در کشور است و از طریق فرهنگی نیز به دنبال تقویت مصرف گرایی و ترویج لذت پرستی در بین مردم است.

وی با بیان اینکه اطاعت از فرامین ولی فقیه و بصیرت افزایی یکی از راه‌های مقابله با نفوذ است، یادآور شد: لازمه داشتن بصیرت این است که باید دشمن را خوب بشناسیم.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد یکی دیگر از راه‌های بصیرت‌افزایی را شناخت خوب هدف دانست و گفت: همچنین باید راه را خوب بشناسیم و تلاش کنیم با بصیرت خود از آرمان‌های انقلاب اسلامی که دستاورد امام راحل و خون هزاران شهید است حفظ و حراست کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار