مسئول بسیج سازندگی رزن خبر داد

برگزاری اردوی جهادی در روستای تپه دیبی دمق

مسئول بسیج سازندگی رزن گفت: اردوی جهادی 7 روزه گروه جهادی شهید ذوالفقاری حوزه مقاومت بسیج خواهران دمق در روستای تپه دیبی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۴۶۰۲
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰

مهدی زارعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری اردوی جهادی 7 روزه گروه جهادی شهید ذوالفقاری حوزه مقاومت بسیج خواهران دمق در روستای تپه دیبی. اظهار داشت: در این اردوی جهادی که از 29 دی ماه آغاز شده، 26 نفر از خواهران بسیجی حضورداشتند و به انجام کارهای فرهنگی و آموزشی پرداختند.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم روستای تپه دیبی از این اردوی جهادی بیان داشت: با توجه به اینکه مردم روستا در این ایام مشغله کمتری دارند و از فرصت کافی برای بهره‌گیری از خدماتی که توسط جهادگران ارائه می‌شود برخوردار هستند، گروه جهادی شهید ذوالفقاری تصمیم به برگزاری اردوی جهادی خود در این ایام کرد.

مسئول بسیج سازندگی رزن خاطرنشان کرد: در این اردوی جهادی کلاس‌های قرآن و احکام، قصه‌های قرآنی، آشپزی، آموزش فرشینه و شبه قالی، کمک‌های اولیه و خیاطی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌های زبان انگلیسی، ریاضی، برش با قیچی، آشنایی با خواص گیاهان دارویی و... نیز از دیگر برنامه‌های این اردو بود.

زارعی ابراز داشت: همچنین برگزاری مسابقه دارت و تفنگ بادی برای نوجوانان روستا از دیگر اقدامات این گروه جهادی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار