فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

اجرای بیش از 160 عنوان برنامه طی دهه فجر در نهاوند

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از اجرای بیش از 160 عنوان برنامه طی دهه فجر در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۴۶۱۱
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر، فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌ها است؛ و این که چه بودیم و چه می کردیم و چه می خواستیم، و اکنون کجاییم و چه می کنیم.

وی با بیان اینکه کمترین ثمره این انقلاب، گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر است، افزود: امروز ملت ایران مدیون اندیشه ها و تفکر امام راحل است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ادامه داد: همه ما مدیون تفکر بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران هستیم و امروز نیز مقام معظم رهبری پرچمدار این راه هستند و این راه پرشکوه، باعظمت خاصی ادامه پیدا کرده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی(ره) و با وحدت ملتی به وقوع پیوست و بعد از پیروزی انقلاب نیز با رهبری‌های پیامبرگونه مقام عظمای ولایت این پیروزی‌ها ادامه داشته است و دشمنان سد راه انقلاب را برداشته‌اند.

کریمی در ادامه به برنامه‌های اجرایی سپاه ناحیه نهاوند در ایام دهه فجر پرداخت و گفت: همزمان با ایام پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 160 عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی و بصیرتی در شهرستان نهاوند اجرا می‌شود.

وی ابراز داشت: در این دهه برنامه‌های بسیار خوب و اثرگذاری در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، سیاسی و بصیرتی برای مردم اجرا می‌شود تا آنها را هرچه بیشتر با اهداف و ارزش‌های انقلاب آشنا کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: دیدار بسیجیان با امام‌جمعه شهرستان نهاوند، سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، غبارروبی گلزار شهدای شهرستان، برپایی نشست‌های بصیرتی و سیاسی با حضور سخنرانان کشوری و استانی و برگزاری چندین یادواره شهدا در این دهه از جمله برنامه‌های سپاه نهاوند در این ایام است .

وی افزود: برپایی نمایشگاه‌های عکس و فیلم، اعزام سخنرانان به مدارس و بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های اجرایی در این دهه است.

کریمی گفت: در طول این دهه علاوه بر فضاسازی متناسب با پیروزی انقلاب، چندین ایستگاه صلواتی با پخش نواهای انقلابی در سطح شهرستان نهاوند پیش‌بینی‌شده است و در اولین جمعه این دهه نیز سخنرانی یک نفز از طرف سپاه در قبل از خطبه‌های نماز جمعه را خواهیم داشت .

وی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های محوری ما اعزام تیم دارویی به مناطق محروم و ویزیت رایگان روستاییان است که این کار با همکاری بسیج جامعه پزشکی شهرستان نهاوند انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان کرد: در دهه مبارک فجر چندین گردهمایی بزرگ بسیجیان را در نقاط مختلف روستایی و شهری داریم و حسن ختام برنامه‌های این دهه حضور پرشور همه مردم و بسیجیان شهرستان نهاوند در راهپیمایی روز 22 بهمن خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار