خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد خبر داد؛

اجرای بیش از 1200 برنامه طی دهه فجر توسط ناحیه مقاومت بسیج بجنورد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد از اجرای بیش از 1200 عنوان برنامه در دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۶۵۹۵
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛عباس نیکبخت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی درگفتگو با روابط عمومی ناحیه بسیج بجنورد،گفت: بیش از 1200برنامه توسط ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد و با حضور بسیجیان وعموم مردم شریف شهرستان در دهه فجر برگزار می شود.

وی افزود: دهه فجرنقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می شود که انتقال دستاوردهای این پیروزی به نسل جوان و نوجوان امری ضروری است.

فرمانده سپاه ناحیه بسیج بجنورد با بیان اینکه در دهه فجر امسال برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی برگزار می شود، بیان کرد: دیدار دست اندرکاران برنامه های دهه فجر با نماینده محترم مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی، حضور منسجم بسیجیان در گلباران تمثال مبارک امام خمینی و امام خامنه ای ، برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم، گلباران و عطرافشانی مزار مطهر شهدا، حضور منسجم بسیجیان در نماز جمعه، حضور پرشور بسیجیان در راهپیمایی 22بهمن، برگزاری مسابقات ورزشی و برگزاری نشست های بصیرتی ،از جمله برنامه های ناحیه مقاومت بسیج بجنورد در دهه فجر امسال است.

وی با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین اهداف و آرمان های انقلاب است، تصریح کرد: ناحیه بجنورد برنامه های دهه فجررا با تمام توان و ظرفیت اجرا خواهد کرد.

وی در ادامه گفت:این انقلاب متعلق به همه مردم است چرا که همه اقشار جامعه در به ثمر رسیدن و تداوم این انقلاب تا به امروز سهم بسزایی را ایفا کرده اند وامروزه انقلاب ما در حال صادر شدن به دیگر کشورهای جهان است.

نیکبخت در پایان گفت: راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ماه نیز با حضور باشکوه مردم و بسیجیان شهرستان بجنورد برگزار و مردم بار دیگر با آرمانهای امام راحل وشهیدان انقلاب تجدید میثاق و استقامت و ایستادگی خود در مسیر انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را اعلام می نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار