خبرهای داغ:
معاون دانش و پژوهش سپاه انصار الحسین(ع) همدان خبر داد
معاون دانش و پژوهش سپاه انصار الحسین(ع) همدان با بیان اینکه استان همدان در دومین جشنواره سراسری دانش و پژوهش امام علی(ع) مقام نخست کشور را کسب کرد، گفت: در این مراسم 6 نفر از برترین‌های سپاه استان همدان موفق به کسب رتبه شدند.
کد خبر: ۸۸۱۶۷۰۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱

داود قنبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری دومین جشنواره سراسری دانش و پژوهش امام علی(ع) عنوان کرد: این جشنواره 10 بهمن ماه با حضور فرمانده کل سپاه در سالن فتح المبین نیروی زمینی سپاه با پنج محور اصلی و با معرفی و تقدیر از تجربه‌نگاران برتر، اندیشه‌ورزان و پژوهشگران برتر، سردبیران نشریات برتر و فرماندهان و مدیران برتر برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جشنواره استان همدان مقام نخست را کسب کرد، اظهار داشت: در این مراسم 6 نفر از برترین‌های سپاه استان همدان موفق به کسب رتبه شدند.

معاون دانش و پژوهش سپاه انصار الحسین(ع) همدان با بیان اینکه سردار ابوحمزه فرماندهی سپاه انصار الحسین (ع) به عنوان فرمانده برتر در حوزه دانش و پژوهش در سطح کشور انتخاب شد، افزود: بنده نیز به عنوان معاون برتر دانش و پژوهش در جشنواره برگزیده شدم.

وی در خصوص رتبه‌های برتر کسب شده عنوان کرد: سروان پاسدار وحید آزادفر به عنوان سردبیر پیک دانشی برتر، سروان پاسدار اصغر حیدری به عنوان تجربه‌نگار برتر، سرگرد پاسدار جعفر حضرتی به عنوان مسئول تیم اندیشه‌ورزی برتر و سرگرد پاسدار وحید خادمی به عنوان مجری پژوهش برتر در جشنواره سراسری انتخاب شدند.

قنبری با بیان اینکه سپاه استان همدان سالیان پی در پی به عنوان برترین استان در زمینه دانش و پژوهش برگزیده شده است، ابراز داشت : در طول 5 سال که فعالیت خود را آغاز کرده‌ایم به لطف خدا کارها، تولیدات و پژوهش‌های بسیاری انجام شده و تجارب بسیاری در سامانه ثبت شده که دارای بازخود است.

معاون دانش و پژوهش سپاه انصار الحسین(ع) همدان یادآور شد: در حوزه‌های تجربه‌نگاری نیز بیش از 3 هزار و 400 تجربه در سامانه تجربه نگاری ثبت کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در طول 5 سال در سپاه استان در حوزه دانش و پژوهش به ثبات و استقلال رسیده‌ایم و به سمت محتوایی شدن و کیفی‌تر شدن داده‌هایی که خود برنامه‌ریزی کرده‌ایم در حال حرکت هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات