خبرهای داغ:
به همت پایگاه علی ابن ابیطالب(ع) شاهرود

برگزاری مراسم بزرگداشت دهه فجر و شهدای آتش نشان در شاهرود+تصاویر

به همت پایگاه بسیج علی ابن ابیطالب(ع)، مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر و یادبود شهدای آتش نشان واقعه پلاسکو در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۶۸۵۷
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت پایگاه علی ابن ابیطالب(ع) حوزه بسیج مساجد و محلات علی(ع)، مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر و یادبود شهدای آتش نشان واقعه پلاسکو تهران با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان و کارکنان آتش نشانی ایستگاه چهار در مسجد علی ابن ابیطالب(ع) شهرک جانبازان شاهرود برگزار شد.

حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا و دهه مبارک فجر با اشاره به شهدای آتش نشان اظهار کرد: این شهدای خدمت برای نجات انسان ها و مال مردم از خود گذشتند و با شناخت و دید در دل آتش زدند و جان فشانی کردند و برای همین است که رهبری دو بار پیام می دهند و این اهمیت کار را نشان می دهد.

وی با اشاره به انقلاب اسلامی افزود: در دوران پیروزی انقلاب بسیاری جان خود را فدا نمودند تا این انقلاب پیروز شود و ما میراث آن جانفشانی ها هستیم و باید تلاش کنیم تا راه و مسیر و هدف آنها که تحقق حکومت اسلامی و ارزش های انسانی و الهی در جامعه است را محقق نماییم.

مرتضوی خاطر نشان کرد: دشمنان تمام تلاش خود را دارند تا رویح شهادت طلبی و فرهنگ ایثار و شهادت را از ما بگیرند اما شهدای مدافع حرم و این شهدای آتش نشان نشان دادند که این فرهنگ در دل و جان مردم جامعه ما از هر قشر و تفکری نهادینه شده است.

وی با تاکید بر بصیرت گفت: اگر بصیرت نباشد نمی توان درست و غلط را تشخیص داد و راه را درست پیش رفت، شهدای ما بصیرت داشتند که رفتند و این تفاوت بین شهدای نمی گذارد چرا که هدف همه شهدا چه در دوران انقلاب و چه دفاع مقدس و چه شهدای مدافع حرم و هسته ای و چه شهدای آتش نشان خدمت به جامعه و دفاع از ارزش های بوده است و این خون هاست که جامعه ما را متبلور می کند و اثرگذار می باشد.

در این مراسم یکی از مداحان اهل بیت در وصف شهدای آتش نشان و ایام فاطمیه به مرثیه سرایی پرداخت.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها