احمدرضا بسیج در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

برگزاری دوره دانش افزایی فرماندهان جنگ نرم در بسیج اساتید

احمدرضا بسیج گفت: برگزاری کارگاه های دانش افزایی فرماندهان جنگ نرم و دوره توانمند سازی سرگروه های حلقه های صالحین از جمله برنامه های این سازمان تا پایان سال است.
کد خبر: ۸۸۱۷۲۵۵
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴

دوره دانش افزایی فرماندهان جنگ نرم در بسیج اساتید چهارمحال وبختیاریاحمدرضا بسیج مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به برنامه های این سازمان تا پایان سال اظهار داشت: سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری دو دوره کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها را در دهه فجر برگزار می کند.

بسیج افزود: افتتاح چند پایگاه بسیج و برگزاری مجمع قشر و همچنین تشکیل جلسه اندیشه ورزی اساتید با محوریت مباحث سیاسی روز و جنگ نرم و مقابله با تهدیدات آن را در دستو کار خود داریم. جلسات پیوست نگاری فرهنگی و سخنرانی در خطبه های نماز جمعه به مناسبت دهه فجر انجام شده است.

مسئول بسیج اساتید چهار محال و بختیاری در پایان خاطر نشان کرد: رونمایی از کتاب حکمت اسلامی هنر که تالیف بنده است و برگزاری کارگاه های دانش افزایی فرماندهان جنگ نرم و دوره توانمند سازی سرگروه های حلقه های صالحین از جمله برنامه های این سازمان تا پایان سال است.



ارسال نظرات