مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم (ع):

منفعل ساختن نیروهای انقلابی از اهداف نظام سلطه است

حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز گفت: مبارزه واقعی با فقر، فساد و تبعیض از شاخصه های اساسی انقلابی گری به شمار می روند.
کد خبر: ۸۸۱۷۷۱۳
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تبریک ایام الله دهه فجر، در جمع مدیران عقیدتی نظارت حوزه های مقاومت بسیج استان، به تأسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: انقلابی ماندن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن از اولویت های اصلی کشور در مقطع کنونی است.

حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز، مسئله نفوذ را بسیار جدی دانست و تأکید کرد: تنها راه پیشرفت حقیقی در کشور؛ استحکام داخلی در زمینه های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و ...، به همراه حفظ خصوصیات انقلابی، حرکت جهادی، حفظ عزت و هویت ملی و اسلامی است.

وی، تأکید کرد: نباید در هاضمه خطرناک جهانی هضم شویم. انقلابی ماندن و انقلابی فکرکردن و انقلابی عمل کردن از اصول و اولویت های کشور در این برهه از زمان به شمار می روند.

حجت الاسلام سرافراز، در ادامه شاخصه های انقلابی گری را تبیین کرد و گفت: در حالی که دشمنان بیرونی و همفکران داخلی آنها برای انزوای نیروهای انقلاب تلاش می کنند، ‌باید ایستادگی و ثبات در اصول انقلاب اسلامی را با پای بندی و پاسداری از ارزش ها و آرمانها والای انقلابی و اسلامی و ماندگاری در خط اصیل انقلاب که همان گفتمان حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری است، سرلوحه کار خویش قرار دهیم.

این مقام مسئول، ادامه داد: پاک دستی و ساده زیستی و اجتناب از اشرافی گری، تدین و پای بندی به تکالیف شرعی، عدالتخواهی، آزادگی، دفاع از مظلومان عالَم، خدمت خالصانه و بدون منت به مردم، استکبارستیزی وایستادگی قاطع در مقابل کفر، نفاق، طمع ورزی و سلطه بیگانگان، مرزبندی شفاف با دشمنان دین و انقلاب، دفاع از اقتدار و امنیت ملی و اعتماد به مردم، صداقت و وفاداری از شاخصه های مهم نیروهای انقلاب به شمار می روند.

وی، شجاعت در اقدام و آمادگی برای ایثار و از خودگذشتگی، برخورداری از سلامت اخلاقی و فکری، مبارزه واقعی با فقر، فساد و تبعیض را از دیگر شاخصه های اساسی انقلابی گری برشمرد و گفت: این شاخصه ها با هجمه های بیرونی و چالش های درونی از سوی دشمنان انقلاب اسلامی مواجه است و با زدن انگِ تندرو و یا افراطی گری و بهره گیری از عنصر نفوذ و جنگ نرم، نیروهای مؤمن به انقلاب را می خواهند منفعل و در جامعه منزوی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار