خبرهای داغ:
به همت حوزه دانش آموزی شهرستان گالیکش صورت گرفت؛

اعزام کاروان دانش آموزی به مناطق عملیاتی جنوب/ تصاویر

دانش آموزان دختر حوزه دانش آموزی سپاه شهرستان گالیکش در قالب چهارمین کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۱۷۸۶۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان،  در این مراسم ، سید یحیی قاضوی فرمانده سپاه گالیکش گفت : چهارمین گروه دانش‌آموزان شهرستان گالیکش در سال تحصیلی جاری به مدت 4 روز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

وی افزود : در این اعزام دانش‌آموزان دختر گالیکش به استعداد 40 نفر با یک دستگاه اتوبوس به همراه یک خودروی سواری به این اردو اعزام شدند.

قاضوی با اشاره به اهمیت اعزام دانش‌آموزان به این سفر معنوی گفت: اگر در مسیر شهدا قدم برمی‌داریم این لطف خداوند متعال بوده که به ما عنایت شده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: سفر راهیان نور دارای بار معنوی بسیاری است که باید همه‌ی ما سعی کنیم تا با حرکت کردن در مسیر شهدا این معنویت را کسب و درک کنیم.

فرمانده سپاه گالیکش با اشاره به اثربخشی این اردوها عنوان کرد: آشنایی دانش‌آموزان با رشادت‌ها و ایثارگری رزمندگان اسلام از مهم‌ترین اهداف این اردوها است.

وی در پایان گفت: دانش‌آموزان با شرکت در این اردوها با شهدا وبرای دفاع از ارزش‌های اسلامی و حفظ این نظام مقدس  پیمان خواهند بست.

انتهای پیام/

خبرنگار افتخاری بسیج محمدرضا شریفی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار