خبرهای داغ:
سردار کوثری:

دولتمردان کشور نتوانستند پابه پای ولایت حرکت کنند

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی گفت : دولتمردان کشور نتوانستند پابه پای ولایت حرکت کنند آنها نه اینکه زحمتی نکشیده باشند ولی اگر با فرمایشات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری به جلو حرکت می کردند ما در تمام زمینه ها می‌توانستیم پیشرفت و به جلو حرکت کنیم.
کد خبر: ۸۸۱۷۹۸۳
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار اسماعیل کوثری در سلسله نشت های مردمی چله انقلاب ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) در سن 77 سالگی خروشید و تکلیفش را از سال‌ها پیش که به دنبال آن بود به نتیجه رساند.

وی با بیان اینکه امام(ره) در شرایط تبعیدی یک لحظه نیز سکوت نکرد و در راه رسیدن به هدفش آرامش نداشت،گفت : افراد بسیاری ادعا می کردند که امام(ره) نمی تواند کاری از پیش ببرد چراکه دو ابرقدرت و دیگر قدرت‌ها و سازمان ملل در مقابل امام(ره) صف‌آرایی کرده بود اما ایشان ایستادگی کرد و به پیروزی رسید.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام(ره) الگوی خود را از عاشورای سال 66 هجری قمری گرفته بود، ابراز داشت: امام حسین(ع) با وجود داشتن یاران اندک در برابر دشمناندر مسیرش حتی یک لحظه نیز شک نکرد و احساس تکلیف کرد و ایستاد تا به پیروزی رسید آنچنان که آثارش بعد از 14 قرن باقی و مردم را به سوی حق و حقیقت جذب می کند.

وی در این خصوص اضافه کرد: این نشان دهنده این است که اگر در راه خداوند به معنای واقعی با صداقت و اخلاص قدم بگذاریم و ایستادگی کنیم به طور قطع پیروزی‌های پی در پی به همراه خواهد داشت.

کوثری با اشاره به توطئه ساواک در تبعید کردن حضرت امام (ره) گفت: عوامل توطئه ای به دنبال این بودن تا با تبعید امام، ایشان را تحت فشار قرار دهند تا به روشنگری و آگاهی ملت نپردازد و از تفکر انقلابی خود تا حدی کوتاه بیاید.

وی با بیان اینکه عوامل توطئه گمان می کردند امام(ره) همچون سیاستمداران دیگر حب رهبری و ریاست را دارد، ادامه داد : ایشان هیچ‌گاه اینچنین نبودند ودر روستای نوفل لوشاتو به دور از زیبایی‌های شهر پاریس، مردم را، هدایت و رهبری کرد که باعث شگفتی تمام سیاستمداران و قدرتمندان دنیا شد.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با اشاره به قدرت مدیریت و رهبری امام(ره) افزود: ایشان آنچنان دقیق مدیریت و رهبری می‌کرد که هر حرکتی که طاغوت می‌خواست انجام دهد آن را خنثی می‌کرد.

وی زمان ورود حضرت امام(ره) به میهن را تاریخی و عزتمندانه دانست و اظهار داشت : ابتدا قرار بود زمان ورود ایشان به میهن، 6 بهمن باشد که در این روز تانک و نفربر آورند اما پیغام آمد که هیچ مقابله ای نکنید و در روز 12 بهمن که امام وارد میهن شد با عزت و استقبال پرشوری همراه بود که همه دنیا را به تعجب واداشت.

سردار کوثری با بیان اینکه امام راحل به هیچ قدرتی جز قدرت لایزال الهی وصل نبودند، افزود : نفوذ کلام ومحبت امام(ره) به مردم اثر گذاشت و حتی افرادی که تحت سلطه شاه بودند اسلحه خانه را باز کردند و در اختیار سربازان امام قرار دادند و این‌ها باعث شد که نظام 2500 ساله فروبپاشد.

وی با اشاره به توطئه های دشمن بعد از پیروزی انقلاب ابراز داشت : این توطئه ها از 23 بهمن 57 آغاز شد و در ادامه با ترور شخصیت ها، فعال کردن گروه های ضد انقلاب در استان های مرزی، ایجاد کودتا و تحمیل کردن جنگ همرا ه بود اما امام(ره) مثل کوه ایستاد که نشان از نقش رهبری الهی در چارچوب ولایت و ولی امر مسلمین در مدیریت جدید در دنیا است.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی علل موفقیت ایران در عرصه های مختلف را ناشی از دو عامل معرفی کرد و بیان داشت: رهبری و مردم ولایت مدار ازجمله این عوامل هستند.

وی با اشاره به جمله تاریخی امام(ره) به بیان خاطرات انقلاب پرداخت و اظهار داشت: وقتی ایشان می فرماید «امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» و ما او را زیر پا له می کنیم معلوم است که از این حرف عصبانی می شوند اما امام(ره) برای خودش نمی گوید چرا که چیزی از دنیا نخواست و سیره و روش پیامبران و ائمه(ع) را دنبال کرد که در مقابل زورگویان و ظالمین باید ایستاد.

کوثری با بیان این که متاسفانه دولتمردان کشور نتوانستند پابه پای ولایت حرکت کنند، گفت : آنها نه اینکه زحمتی نکشیده باشند ولی اگر دولت مردان سه قوه با فرمایشات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری به جلو حرکت می کردند ما در تمام زمینه ها می‌توانستیم پیشرفت و به جلو حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه مسیر انقلاب اسلامی ما دقیقاً مسیری است که امام(ره) بر اساس اسلام ناب محمدی پیاده کرد، افزود : مسیر انقلاب هیچ گاه عوض نشده و مسیر خودش را در مسیر صراط مستقیم ادامه می دهد، رهبری همان رهبر و مردم هم به پیروی از امامشان حرکت می کنند اما دولتمردان در اجرا، قانون گذاری، احکام قضایی دارای ضعف هستند و اگر توانمندی لازم را از خود نشان می‌دانند می توانسیتم پیشرفتی سریع‌ داشته باشیم

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود افزود : ما در موضوعات مختلف چون حضرت علی (ع) منشا کار و سیاست کلان خود را بر اساس عدالت، امنیت، رفاهت و تعلیم و تعلم قرار داده‌ایم که در امنیت و تعلیم وتعلم پیشرفت قوی داشته ایم ولی در بحث رفاهت هنوز می لنگیم و به خط مشی حضرت آقا که همان اقتصاد مقاومتی است، دقت نکرده ایم.

وی با اشاره به بحث های ایجاد شده بین دولتمران و جناح ها تصریح کرد: اگر بگوییم که در نظام جمهوری اسلامی مخالف نداریم اغراق کرده ایم اما این‌ها در چهارچوب قانون می توانند زندگی می کنند و هیچ مشکلی نیست.

کوثری بااشاره به جناح بازی‌ها افزود : اگر کشور به دو گروه تقسیم می شود، از ابتدای تشکیل انقلاب قرار نبود اینچنین باشد، طبیعت کار این است که اداره کشور همواره موافق و مخالف دارد ولی نباید این آنچنان این مشکلات را بزرگ کنند که دیگر به جای رسیدگی به مسائل مهم و سیاسی درگیر این مخالفت ها شد.

وی عنوان کرد: باید اساس کار برای رفع مشکلات به ویژه در راستای پیاده کردن به معنای واقعی اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری در طول 5 سال بر اساس مبنایی وارد اقتصاد کشور کرده باشد و این به خاطر این است که جامعه ما نیاز به اقتصاد مقاومتی دارد و باید به تک تک افراد توجه و رسیدگی شود.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه دولتمردان ما به جای پرداختن به موضوع اقتصاد مقاومتی به مسائل دیگر و بیشتر به سمت بستن قراد داد با بیگانگان هستند، افزود : این در صورتی است که ما می توانیم سرمایه گذاری داخلی کنیم و کارخانه ها را فعال کنیم تا ایجاد اشتغال؛ تولید و صادرات کند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به مسئله نفوذ در کشور اظهار کرد : مسئله نفوذ همواره وجود داشته حتی در انقلاب ما افرادی در پی نفوذ بودند و این اقدام را انجام دادند اما در ادامه امام(ره) با تجربه انقلاب مشروطیت توانست آنها را خنثی کند.

کوثری ادامه داد: امروز نیز شاهد نفوذ هستیم که مقام معظم رهبری به این مساله تاکید بسیار دارد که مراقب نفوذ باشید چون بحث افراد و تفکر افراد مهم است.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات ترامپ در موضع گیری علیه برجام اظهار کرد : اینکه ایشان گفتند برجام را پاره می کنم هیچ گاه چنین نمی کند و بالعکس فشار بیشتری به ما وارد می کند تا امتیاز بیشتری بگیرد ،حتی اگر او بخواهد پاره کند نمی گذارند پاره کند چرا که برجام کاملا به نفع آنها تمام شد.

وی با بیان اینکه دولت حال به آمریکا و دشمنان خوش‌بین هستند، افزود : امام(ره) آمریکا را شیطان بزرگ معرفی کرد، اما متاسفانه این دولت گمان می کند اگر مثلا یک قدم با دشمن راه بیاید شاید ازاخلاق خبیثانه شان کم می شود در صورتی که چنین نیست و به فرموده امام نمی شود به آمریکا اعتماد کرد.

کوثری با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی با وجود 77 سالگی باصلابت در شبانه روز کار و فعالیت در راه انقلاب می کند، یادآور شد: این نشان دهنده این است که خط و مشی رهبر تغییر نکرده است .

وی خاطرنشان شد : اگر واقعا دلمان برای اسلام ، ولایت و جمهوری اسلامی می سوزد باید در برابر مسائل تحمل داشته باشیم و نباید فکر کنیم که باید همه چیز بر وفق باشد ،و تا زمانی که ما هوشیار باشیم و هوشمندانه عمل کنیم، با بصیرت مطالب را جلو ببریم و محکم بیاستیم قطعا همواره پیروز خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار