خبرهای داغ:
با حضور جانشین کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین

رونمایی تندیس بزرگ انتفاضه در روستای دیزج شاهرود

تندیس بزرگ انتفاضه با حضور جانشین کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در روستای دیزج شاهرود رونمایی شد.
کد خبر: ۸۸۱۸۲۷۴
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود،با حضور نماینده ریاست جمهور و جانشین کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین، معاون استاندار و فرماندار شهرستان،ائمه جمعه شاهرود و رودیان،نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی،فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شاهرود و سایر مسئولین شهرستان و روستای دیزج از تندیس بزرگ انتفاضه ساخته استاد رضا نوری در میدان شهدای روستای دیزج رونمایی شد.

در این مراسم صادق رمضانی نماینده ریاست جمهور و جانشین کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در سخنانی با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب و یاد و خاطره امام راحل و شهدا با بیان اینکه مردم روستای دیزج نخستین افراد در کشور هستند که امر مقام عظمای ولایت را که فرمودند در 25 سال آینده اسراییلی روی کره زمین نخواهد بود محقق کردند اظهار کرد:بزرگ ترین پیامی که امروز باید در تاریخ جهان ثبت شود این است که با زنده نگه داشتن انتفاضه، نخواهیم گذاشت خواب آرام به چشم صهیونیست بیاید.

وی از رونمایی از یکی دیگر از آثار استاد نوری در آینده خبر داد و گفت: این اثر در روز سوم و یا چهارم اسفند ماه در حضور مقام معظم رهبری و ریاست جمهور رونمایی خواهد شد.

 رونمایی تندیس بزرگ انتفاضه در روستای دیزج شاهرود

سید حسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی نیز در این رونمایی در سخنانی با اشاره به تحولات منطقه گفت: امروز ناامنی ها در منطقه، موضوع انگلستان، انتخابات آمریکا و دیگر حوادثی از این دست همه ریشه در اسرائیل دارد.

وی افزود: آنچه که در اروپا و آمریکا و انتخابات اخیر آنها تصمیم گیری می شود، منشأ آن جریان منحوس صهیونیستی است که این ها از صدر اسلام مزاحم بشریت و مسلمانان بوده و هستند.

وی خاطر نشان کرد: امروز بر ما است که روح انقلابی‌گری و یادگار امام راحل(ره) که به ما هویت بخشید را زنده نگه داریم چرا که این حس برخواسته از فطرت الهی ما مسلمانان برای عدالت خواهی است.

رونمایی تندیس بزرگ انتفاضه در روستای دیزج شاهرود 

همچنین رضا نوری هنرمند طراح این اثر درباره تندیس انتفاضه نیز در سخنانی بیان کرد: این تندیس سیمانی به ارتفاع 10 متر و دارای 10 تن وزن است.

وی با اشاره به ستاره صهیونیستی که در وسط آن چشم شیطان قرار دارد و در کنار این تندیس اظهار کرد: تندیس نماد دستی است که چشم شیطان را نشانه گرفته و به طرف کشور اسراییل سنگ پرتاب می کند.

لازم به ذکراست در این مراسم تندیس کوچک انتفاضه ساخته استاد رضا نوری به نماینده رییس جمهور تقدیم شد و تندیس دیگری نیز به عنوان یادبود برای ریاست جمهور آماده شده بود که به جانشین کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین به نمایندگی از رییس جمهور اعطا شد.

رونمایی تندیس بزرگ انتفاضه در روستای دیزج شاهرود 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار