خبرهای داغ:
معاون راهبری تولید شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی خبر داد

اجرای برج دوم خشک نیروگاه شهد مفتح همدان طی 30 ماه

معاون راهبری تولید شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی گفت: برج خشک دوم نیروگاه شهید مفتح که امروز عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود در مدت 30 ماه به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۸۱۸۹۵۸
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
اجرای برج دوم خشک نیروگاه شهد مفتح همدان طی 30 ماهبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عبدالرسول پیشاهنگ امروز در آئین اجرایی سامانه خنک‌کن واحد دوم نیروگاه شهید مفتح همدان اظهار داشت: با توجه به بحران آبی که در کشور وجود داشت و دستور وزیر نیرو در خصوص صرفه‌جویی آب در تمام نیروگاه‌های کشوری این امر در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در نیروگاه شهید مفتح همدان نیز در مرحله نخست انتقال پسآب برنامه‌ریزی و اجرایی شد و همچنین تبدیل برج تر به خشک که در این نیروگاه نصب و بهره‌برداری شد.

معاون راهبری تولید شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی عنوان کرد: برج خشک دوم نیروگاه شهید مفتح که امروز عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود در مدت 30 ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه این نیروگاه دو برابر سال گذشته تولید داشته‌ایم، گفت: منابع انسانی نیز نیرویی دوباره گرفته‌اند چراکه هم تولید و هم امنیت شغلی دارند و هم به مردم خدمت می‌کنند.

پیشاهنگ تصریح کرد: این پروژه طی 30 ماه اجرایی توسط شرکت مپنا و نیرو مشاور انجام می‌شود و کاهش 85 درصدی استفاده از آب را به همراه دارد.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده توان و راندمان نیروگاه کاهس نمی‌یابد و کمترین توقف را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار