خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت زینب کبری(س) نهاوند:

برگزاری نشست بصیرتی منتظران موعود در نهاوند به‌مناسبت دهه فجر

فرمانده حوزه حضرت زینب کبری(س) نهاوند از برگزاری نشست بصیرتی منتظران موعود در نهاوند به‌مناسبت دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۹۰۳۹
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲

انسیه سیف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) و شهدا اظهار داشت: حوزه حضرت زینب کبری(س) نهاوند به مناسبت ایام الله دهه فجر برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده و اجرایی می‌کند.

وی افزود: فضاسازی به مناسبت دهه فجر، دیدار با ائمه جمعه و جماعات، مسابقه کتابخوانی پیامکی (کتاب مادر شمشادها) و برگزاری مسابقه بهترین سازنده آدمک استکباری از جمله این برنامه‌ها است.

فرمانده حوزه حضرت زینب کبری(س) نهاوند با اشاره به برگزاری نشست بصیرتی منتظران موعود عنوان کرد: مراسم بیان خاطره از مبارزات زنان در دوران انقلاب، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری میقات صالحین و شرکت در نماز جمعه نیز از دیگر برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: همچنین در این ایام نشست‌های مادرانه، مسابقات فرهنگی، ورزشی، قرآنی(حفظ سوره فجر)، مسابقه وبلاگ نویسی با موضوعات زن مسلمان، امر به معروف، جنگ نرم و ... برگزار می‌شود.

سیف خاطرنشان کرد: برگزاری نشست سیاسی فرماندهان و شورای حوزه، فرماندهان و ارکان گردان، برگزاری نشست‌های دخترانه، جشنواره آشپزی، برپایی نمایشگاه عکس با موضوع دستاوردهای انقلاب، ماهواره، نقش زنان در انقلاب، عفاف و حجاب، سبک زندگی، نمایش فیلم های جشنواره عمار، دیدار با مدیر حوزه علمیه خواهران و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در این دهه مبارک است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات