خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: انقلاب با خون شهدا و روحیه انقلابی و ایثار به پیش رفته نه با تجمل گرایی و اشرافی گری و لذا همه ما باید روحیه انقلابی و ایثار داشته باشیم.
کد خبر: ۸۸۱۹۷۸۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در مراسم یادواره شهدای آبروی محله با بیان اینکه همیشه حق و باطل وجود دارد، اظهار کرد: باطل همیشه به دنبال تقابل با حق بوده و زمانی با جبهه حق کار ندارد که خواسته های خود را به حق تحمیل کرده و آن را استثمار کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه امامان حرف حق می گفتند و دشمنان تحمل نمی کردند، افزود: امام خمینی(ره) به نام اسلام حکومت تشکیل دادند و انقلاب کردند که همه معادلات دنیا را بر هم زد.

وی مکتب، مردم و رهبری را سه عامل اصلی در شکل گیری انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: در دوران قبل از انقلاب دشمنان برای ما برنامه ریزی می کردند ولی امروز ما با پیروزی انقلاب اسلامی پرچم کفر را از سر خود دور کرده و پرچم حق و لا اله الا الله را بر بالای سر خود برافراشته ایم.

مولودی با تاکید بر اینکه باید برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی تلاش کنیم، تصریح کرد: شهدا برای انقلاب اسلامی و اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند و ما وظیفه داریم تا ادامه دهنده راه شهدا بوده و بر اساس خواسته های آنان عمل کنیم.

وی با بیان اینکه وقتی سه عامل مردم، رهبری و مکتب با هم شدند انقلاب به پیروزی رسید، اظهار کرد: انقلاب اسلامی زمانی به پیروزی رسید که دشمنان و استکبار جهانی در بین ملت های دنیا این گونه جا انداخته بودند که با دین نمی شود زندگی کرد و باید دین را محدود کرد و یا کنار گذاشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه در دوران قبل از انقلاب ما وابستگی 100درصدی به دشمنان داشتیم، افزود: کسانی که فکر می کنند با رابطه با آمریکا مشکلات ما حل می شود توصیه می کنیم که تاریخ قبل از 37 سال پیش و دوران طاغوت را که وابستگی 100 درصد به دشمنان داشتیم مرور کنند تا بفهمند که تنها با تکیه بر توان داخلی می توان مشکلات را حل کرد.

مولودی با اشاره به اینکه اگر سه عامل مهم شکل گیری انقلاب اسلامی از هم جدا شوند در آن صورت طاغوت بر ما حاکم می شود، گفت: انقلاب را تنها با روحیه انقلابی و انقلابی گری می توان پیش برد نه تجمل گرایی و اشرافی گری.

وی تصریح کرد: کسانی که به برکت انقلاب اسلامی مسئولیت گرفته و حقوق نجومی دریافت کرده اند خائن به خون شهدا و مردم هستند و باید پاسخگو باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: انقلاب با خون شهدا و روحیه انقلابی و ایثار به پیش رفته نه با تجمل گرایی و اشرافی گری و لذا همه ما باید روحیه انقلابی و ایثار داشته باشیم.

مولودی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر شاخصه های انقلابی گری تاکید می کنند، افزود: پایبندی به ارزش ها و مبانی اسلام نخستین شرط است که باید بر روی آن تاکید کرده و پایبند باشیم.

وی با تاکید بر اینکه ما بر سر سفره امنیتی که به برکت نعمت ولایت و خون شهدا به دست آمده نشسته ایم، گفت: ما باید ولایتمداری را در عمل نشان دهیم نه در شعار، همانگونه که شهدا در عمل ولایتمداری خود را نشان داده و از جان خود گذشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه خدمت به انقلاب و مردم هدف شهدا بود، اظهار کرد: باید روحیه شهدا،‌روحیه ایثارگری، انقلابی گری و شهادت طلبی را در جامعه ترویج دهیم.

مولودی با اشاره به اینکه شهدا برای روحیه انقلابی گری و شهادت طلبی با یکدیگر رقابت می کردند نه مسئولیت، تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه هستند و برای رسیدن به آرمان های شهدا و انقلاب تلاش می کنند و آمار شهدای دفاع مقدس نیزنشان می دهد که بیشترین آمار شهدا متعلق به بسیج مردمی است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ کس مخالف ارتباط با دنیا نیست، افزود: باید دنبال رابطه و تعامل باشیم اما کدام رابطه و تعامل؟ تعامل باید به تقویت قدرت ما در ابعاد مختلف منجر شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه باید نسبت به دشمنی دشمنان، حساس بوده و به آنها اعتماد نکنیم، تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده اند که آمریکا بدعهد است و همانگونه که همه دیدند آنها زیر برجام زدند ولی شهدا با ایثارگری خود دشمن را سرجای خود نشاندند.

مولودی به نفوذ دشمنان در زمینه های مختلف اشاره و اظهار کرد: دشمنان اگر فرصت پیدا کنند در مراکز مهم قدرت و در زمینه های مختلف نفوذ می کنند و لذا باید مراقب بود.

وی تقوای دینی و سیاسی را شاخصه دیگر عنوان و اظهار کرد: چرا باید برای چند سالی قدرت و مسئول بودن علیه دیگران جوسازی راه می اندازید، مسئولان چه انتخابی و چه انتصابی باید مثل شمع بسوزند تا آرمان های انقلاب تحقق یابد و بدانند که با نگاه تجمل گرایی و فرصت طلبی آرمان های انقلاب تحقق نمی یابد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه جناح ها را باید با شاخص انقلاب سنجید، تصریح کرد: باید جناح های سیاسی را با شاخص ها و معیارهای انقلاب سنجید که چقدر مطابق آرمان ها و خواسته های انقلاب حرکت می کنند و حافظ خون شهدا و استقلال کشور هستند.

این مراسم در منزل شهیدان فریدون و کریم قهرمانی و توسط حوزه مقاومت بسیح سه شهری شهید باکری و پایگاه شهدای کوی بهی برگزار شد و مداحی از جمله بخش های این مراسم بود.

ارسال نظرات