بمناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجرنشست بصیرت افزایی و گفتمان سازی با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی در محل مسجد اهرنجان با حضور فرمانده سپاه سلماس و ریاست اداره آموزش و پرورش و بسیجیان سلحشور فرهنگی شهرستان سلماس برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۹۷۹۷
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در ابتدای مراسم رسول موسی زاده مدیریت اداره آموزش و پرورش ضمن عرض خیرمقدم و تبریک دهه مبارک فجر به عملکرد بسیج فرهنگیان سپاه سلماس از ابتدای سالجاری تابحال اشاره کردند.

در ادامه این نشست سرهنگ پاسدار علیرضا مدنی فرمانده سپاه سلماس به عنوان سخنران اصلی نشست بیان داشتند: روحیه انقلابی گری باید بعنوان اساسی ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران حفظ و تقویت شده و استقلال و آزادی ،جمهوری اسلامی اولین و مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی می باشد.

علیرضا مدنی افزود: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در قرن اخیر در ایران ،حاکمیت اسلام بر پایه ولایت فقیه و نهضت اسلام را تبدیل به پدیده ای منسجم و جهانی نمود و آگاهی های مردم را در زمینه های علمی و اجتماعی وارتقای مشارکت سیاسی بالابرده و ایران را بعنوان یک کشور تاثیرگذار و تعیین کننده در عرصه تحولات بین المللی قرار داد.

فرمانده سپاه سلماس عنوان نمودند:انقلاب ما ابهت پوشالی آمریکا را شکست . این ملت در راه رسیدن به آرمانها و ارزشها از هیچکس نمی ترسد ، ما نه تنها از آمریکا نترسیدیم بلکه به دنیا یاد دادیم که نباید از استکبار بترسند. و هیچ چیز در این انقلاب با گذشته نمی شود قیاس کرد . انقلاب در همه زمینه ها برای ما تحول ایجاد کرده ، ایران امروز با ایران قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و در دنیا همه به این موضوع معترف هستند. و همه اینها به برکت مجاهدت حضرت امام راحل (ره) ، شهدا و رهبری امام خامنه ای عزیز است.شما دانش آموزان بایستی پاسدار این انقلاب و ارزشها باشید ، دشمن امروز ارزشها را مورد هجمه قرار داده است و ما باید خودمان را به ایمان و تقوا مسلح کنیم و به فرموده مقام معظم رهبری انقلابی باشیم ، انقلابی بمانیم و انقلابی عمل کنیم.

ارسال نظرات