فرمانده سپاه ناحیه روح الله در بازدید از دفتر بسیج رسانه:

جایگاه و اهمیت رسانه در کشور ما هنوز برای خیلی ها روشن نشده است

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه ناحیه روح الله گفت: رسانه ها امروز می توانند نقش مهمی در هدایت جامعه و شکل گیری باورهای فرهنگی و اعتقادی جامعه ایجاد کنند.
کد خبر: ۸۸۲۰۵۴۵
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰

سرهنگ آرزومندی در بازدید از دفتر بسیج رسانه سپاه ناحیه حضرت روح الله ره به موضوع طرح کشورهای استعمارگر در عرصه رسانه اشاره کرد و افزود: در کشور ما هنوز جایگاه و اهمیت رسانه برای خیلی ها روشن و تبیین نشده است.

وی با اشاره به اینکه امروزه نفوذ دشمن از طریق مرز های فرهنگی در جامعه صورت می‌پذیرد عنوان کرد: نقش رسانه ها در مقابله با طرح های دشمنان در عرصه جنگ نرم و ناتوی فرهنگی بسیار می تواند موثر باشد.

آرزومندی بسیج رسانه را از اقشار مهم و تاثیرگذار بسیج دانست که در راستای ایجاد رسانه های ترازانقلاب اسلامی تلاشهای بسیاری انجام داده است.

در ادامه این دیدار مهندس میلاد سلگی مسئول بسیج رسانه سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) به ارائه گزارشی از فعالیت های بسیج رسانه در سطح منطقه پرداخت.

در بازدید از دفتر بسیج رسانه، سرگرد ترابی فرمانده بسیج کهریزک، عباسی رییس و اعضای شورای شهر کهریزک و میلاد سلگی مسئول بسیج رسانه ناحیه مقاومت حضرت روح الله ره و ترابی رییس اداره ورزش و جوانان کهریزک حضور داشتند.

 

 

 

 

ارسال نظرات