خبرهای داغ:
همزمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معلم و دانش آموزدراسفراين:
دانش آموزان و فرهنگیان باید به عنوان الگوی جامعه در اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت نقش شایسته ای ایفا نمایند.
کد خبر: ۸۸۲۲۷۴۲
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج :یادواره آبروی محله شهید معلم آبگول و دیگر شهدای معلم و  دانش آموز در دبیرستان شبانه روزی شهید آبگول برگزار شد.

فرمانده بسیج مساجد و محلات سپاه اسفراین با اشاره به لزوم حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی به عنوان یک رسالت خطیر در پاسداشت خون سرخ شهدا، گفت: دانش آموزان و فرهنگیان باید به عنوان الگوی جامعه در اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت نقش شایسته ای ایفا نمایند.

سرگرد پاسدار «مجتبی مداحی» افزود: وصیت نامه شهدا گنجینه ارزشمند توصیه هاست که باید نصب العین قرار گیرد و مقدمه ای برای حفاظت و حراست از ارزش های ناب نظام اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: بدون شک انقلاب شکوهمند اسلامی سرآغاز بیداری اسلامی در منطقه است که باید دانش آموزان برای آگاهی از دستاوردهای این انقلاب الهی مطالعه کنند.

فرمانده بسیج دانش آموزی سپاه اسفراین هم با اشاره به اینکه پیوند فرهنگی بین نسل ها یک ضرورت است، گفت: به شکرانه انقلاب اسلامی و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و آموزه های دفاع مقدس یادواره های متعدد شهدا برای پاسداشت فرهنگ شهادت در مدارس اسفراین برگزار شده است.

«سجاد زمانی» با اشاره به برگزاری گفتمان های متعدد، از سوی بسیج دانش آموزی، افزود: دانش آموزان و فرهنگیان به عنوان اهالی سنگر تعلیم و تربیت  در خط مقدم اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها