خبرهای داغ:
فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

بصیرت و آگاهی لازمه عمار ولی زمان شدن است

فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه امروز عده‌ای در داخل کشور تفکر همراهی و همکاری و سازش با دشمن را ترویج می‌کنند، گفت: با بصیرت و آگاهی می‌توان به اهداف شوم دشمن پی برد و عمار ولی زمان خود شد.
کد خبر: ۸۸۲۲۸۷۵
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸

سرهنگ احد امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران با بیان ریشه‌های شکل‌گیری انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بی‌رقیب‌ترین انقلاب معاصر است و همواره باید در حفظ و حراست از دستاوردهای این نظام و انقلاب تا پای جان ایستاد.

وی با بیان اندیشه‌های ناب حضرت امام(ره)، افزود: معمار کبیر انقلاب اسلامی با احیاء سنن اسلامی یک بار دیگر جان را به کالبد مرده این مملکت دمید و روح زندگی و حریت و آزادی را به مردم هدیه کرد و جهان تاریک و ظلماتی را به مسیر نورانیت هدایت فرمود و با انقلاب اسلامی که هدیه الهی است طاغوت را برای همیشه ریشه کن و به زباله‌دان تاریخ و به دست فراموشی سپرد.

فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به قیام حضرت امام حسین(ع) که مبنای آن عدم تبعیت‌پذیری از ظالم بود، عنوان کرد: فلسفه قیام امام خمینی(ره) نیز عدم تبعیت از ظلم و ظالم بود که با انتخاب راه و روش امام حسین (ع) در مقابل فرعون زمان خود ایستاد و فریاد رسای آزادی را به گوش جهانیان رسانید و افول امپراتوری طاغوت را رقم زد.

وی نظام مقدس جمهوری اسلامی را ادامه راه مبارک حضرت اباعبداله الحسین(ع) به رهبری امام(ره) دانست و بیان داشت: امروز به مرحله‌ای رسیده‌ایم که چشم امید همه جهانیان به موفقیت ما و چشم طمع جهانخواران به نابودی ما دوخته شده است.

امیری تأکید کرد: ما باید با تصمیم درست و حرکت در مسیر الهی و تبعیت از ولی‌فقیه امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) راه را تا انتها با صلابت بپیماییم.

وی خدمت در کسوت کارگزاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را موهبتی الهی دانست و افزود: فرصت‌های در اختیار کارمندان طلایی‌ترین فرصت‌ها به منظور تکمیل خدمت صادقانه و خادمی ولی نعمتان این انقلاب است.

فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه امروز عده‌ای در داخل کشور تفکر همراهی و همکاری و سازش با دشمن را ترویج می‌کنند، عنوان کرد: با بصیرت و آگاهی می‌توان به اهداف شوم دشمن پی برد و عمار ولی زمان خود شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار