خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی عنوان کرد

استکبارستیزی و توجه به اسلام از ویژگی‌های گفتمان انقلاب

کارشناس سیاسی با بیان اینکه افراد انقلابی افرادی هستند که به اصول فکری حضرت امام (ره) پایبند باشند، گفت: استکبارستیزی و توجه به اسلام ناب و نفی اسلام سکولار و آمریکایی از اصول فکری حضرت امام(ره) و ویژگی‌های گفتمان انقلاب است.
کد خبر: ۸۸۲۲۹۷۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، نشست هیئت عاشقان ولایت حوزه زینب کبری (س) با حضور فرماندهان پایگاه‌ها، مربیان، اعضاء شورای حوزه و پایگاه‌ها و سرگروه‌های صالحین در مکان دارالقرآن نهاوند برگزار شد .

یکی از کارشناسان سیاسی در این نشست ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر بر تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و اصول فکری مکتب امام خمینی (ره) تأکید کرد.

علی اکبر اسماعیلی با اشاره به ضرورت این بحث عنوان کرد: نیاز امروز جوانان و نوجوانان شناخت اصول فکری حضرت امام خمینی (ره) و گفتمان انقلاب اسلامی است و باید در این زمینه همه تلاش کنیم.

وی با اشاره به توطئه‌های شوم دشمنان افزود: مقابله با دشمن و نقشه‌های آنان در داخل و خارج از کشور با شناخت اصول فکری حضرت امام (ره) و عمل به آن اصول امکان‌پذیر است.

این کارشناس سیاسی ابراز داشت: توجه به این شاخص‌ها و اصول می‌تواند ما را در تشخیص افراد انقلابی و غیر انقلابی کمک کند که این امر در انتخابات پیش‌روی بسیار مؤثر خواهد بود در نتیجه به افراد انقلابی رأی خواهیم داد.

وی با بیان اینکه افراد انقلابی افرادی هستند که به اصول فکری حضرت امام (ره) پایبند باشند، گفت: اصول فکری حضرت امام(ره) و گفتمان انقلاب اسلامی هفت ویژگی دارد که باید مدنظر باشد.

اسماعیلی عنوان کرد: از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به توجه به اسلام ناب و نفی اسلام سکولار و آمریکایی، تکیه به قدرت الهی و نه قدرت‌های دیگر و بی‌اعتمادی به قدرت‌های زورگو و توجه به استقلال کشور در تمامی ابعاد اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: استکبارستیزی و نفی ظلم و ستم، توجه به وحدت ملی و مقابله با تفرقه، توجه و خدمت‌رسانی به مردم و اعتماد به اراده و نیروی مردمی و حمایت از محرومان و مستضعفان عالم نیز از دیگر ویژگی‌های گفتمان انقلاب است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات