خبرهای داغ:
مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان عنوان کرد

اهمیت بالای فعالیت فرهنگی و مذهبی در دانشگاه‌ها

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان فعالیت فرهنگی و مذهبی در دانشگاه‌ها را بسیار ارزشمند ارزیابی کرد و گفت: اساتید بزرگ اخلاقی قدر و منزلت ویژه‌ای را درزمینه فعالیت‌های فرهنگی و دینی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی مبذول داشته‌اند.
کد خبر: ۸۸۲۴۲۱۷
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام‌ حمیدرضا طالقانی در کارگاه آموزشی یک‌روزه ائمه جماعات دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان همدان بیان داشت: مجموعه مدیریتی دانشگاه در حوزه مباحث فرهنگی هم از لحاظ معنوی و هم به لحاظ مادی حمایت بسیار خوبی از دفتر نهاد رهبری دارند و ما در دانشگاه آزاد اسلامی مسئله و معضل لاینحلی نداریم.

وی با تأکید بر اهمیت حق‌الناس تأکید کرد: علمای اخلاق به حدی حقوق افراد را رعایت می‌کنند که حتی اتلاف وقت نمازگزاران مابین دو نماز را نیز جایز نمی‌دانند و یکی از استادان اخلاق آن‌چنان به این مسئله التزام و اعتقاد داشت که در صورت سخنرانی مابین دونماز، نوافل نماز اول را پس از اتمام هر دونماز به‌جا می‌آورد تا مبادا وقت نمازگزاران بیش‌ازاندازه گرفته شود.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان تصریح کرد: ائمه‌ جماعات در خصوص مسئله‌ای تحت عنوان خودخواهی معنوی نیز دقت نظر کنند.

وی فعالیت فرهنگی و مذهبی در دانشگاه‌ها را بسیار ارزشمند ارزیابی کرد و افزود: اساتید بزرگ اخلاقی قدر و منزلت ویژه‌ای را درزمینه فعالیت‌های فرهنگی و دینی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی مبذول داشته‌اند که نشان از اهمیت فوق‌العاده زیاد این مسئله دارد.

در ادامه کارگاه‌های آموزشی با عناوین «زیباخوانی نماز»، «رسانه مجازی» و کارگاه «تحلیل سیاسی» برگزار شد و شرکت‌کنندگان در خصوص مباحثی نظیر نحوه فصیح خوانی نماز و آموزش آسان مخارج حروف عربی به نمازگزاران، رسانه‌های مجازی و آسیب‌شناسی سرویس‌های پیام‌رسان نوین نظیر تلگرام، و تحلیل مباحث روز سیاسی نظیر انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا و انتخابات ریاست جمهوری پیش رو در ایران، به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

پایان‌بخش این کارگاه یک‌روزه تقدیر از ائمه جماعات برتر و کارشناس ستاد اقامه نماز دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان همدان بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات