خبرهای داغ:
یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان مانه و سملقان با همکاری آموزش و پرورش و ناحیه مقاومت بسیج سپاه مانه و سملقان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۴۲۴۹
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶

به گزارش  خبرگزاری بسیج، ابوالفضل جنتی در یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی این شهرستان گفت: برگزاری یادمان و یادواره های  شهدا یک توفیق بزرگ الهی است و در این مراسمات شهدا میزبان هستند.

وی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و به‌ویژه انتقال این فرهنگ به نسل جوان گفت: برگزاری یادواره‌ شهدا و نقل خاطرات شهدا می‌تواند نقش مهمی در این زمینه داشته باشد.

وی افزود :یادواره های شهدا پاسداشت یاد و خاطره انسان هایی است که از جان خود برای انقلاب و نظام اسلامی مان گذشتند و بر ما وظیفه است فرهنگ ناب جبهه و شهادت را به نسل های آینده انقلاب منتقل سازیم و همواره این برنامه ها توسط مردم اجرا شده  و اهالی قدرشناس و بصیر شهرمان، خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران با حضور خود به آن جلوه معنوی داده اند.

جنتی  با اشاره به اینکه هرچه در زمینه زنده نگه داشتن یاد شهدا کار کنیم، کم است، افزود: باید یاد و نام شهدا برای همیشه زنده نگه داشته شود.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در آسایش و امنیت قرار دارد، افزود: امینت موجود در کشور مرهون تلاش ایثارگرانی است که با نثار جان خود اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود برسند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان تلاش دارند که با اقدامات ضد فرهنگی جوانان را گمراه کنند، تاکید کرد: باید در مقابل توطئه‌های دشمنان هوشیار باشیم.

لازم به ذکر است، شهرستان مانه و سملقان مهد ۳۴ شهید دانش آموز و ۴ شهید معلم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها