خبرهای داغ:
به همت کانون بسیج هنرمندان

ساخت مترسک های استکباری در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه شاهرود+تصاویر

به همت کانون بسیج هنرمندان،ساخت مترسک های استکباری در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۴۶۵۷
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسابقه ساخت مترسکها با توجه به استقبال مردمی وجوانان ونوجوانان از ساخت مترسک‏های استکباری در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود امسال نیز این مسابقه رابا عنوان "مترسک‏های زشت استکباری" برگزار نمود و شور و نشاطی به مراسم 22 بهمن امسال بخشید.

این مسابقه که با همت بسیج هنرمندان ؛شهرداری وشورای شهر؛ فرهنگی سپاه، شورای هماهنگی تبلیغات و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود برگزار گردید.

تعداد20 اثر در این مسابقه شرکت نمودند که اکثراً کودکان ؛نوجوانان وجوانان بودند و به تمامی سازندگان مترسکها به ترتیب اولویت هدیه ای به رسم یادبود تقدیم شد

عباس اعتماد مدیرکانون بسیج هنرمندان شاهرود گفت: ابتکار، خلاقیت ،مفهوم و سادگی در ساخت، استفاده از وسایل بازیافتی در ساخت و... از جمله ملاک های داوری این مسابقه بود

این مترسک ها مربوط به رئیس جمهورآمریکا،نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دیگر جنایتکاران بود در پایان راهپیمایی 22 بهمن مردم شهرستان شاهرود در محل مصلی این شهر و قبل از اقامه نماز مترسک های استکباری همراه با زمزمه الله اکبر،لااله الا الله، به آتش کشیده شد.

مسابقه ساخت مترسک های استکباری برای اولین بار 22بهمن سال 1389به ابتکار کانون بسیج هنرمندان شاهرود برگزار شد که هر سال، با استقبال بیشتری از جانب مردم این شهرستان روبه رو بوده است.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار