خبرهای داغ:
مشاور دادستان کل کشور

این انقلاب جز با تفکر و عمل انقلابی به سر منزل مقصود نخواهد رسید

حجت الاسلام والمسلمين محمد ابراهیم نکونام در اولین مجمع جبهه مردمی انقلاب اسلامی گلپایگان راه رسيدن به سر منزل مقصود انقلاب را با تفکر و عمل انقلابی بیان کرد.
کد خبر: ۸۸۲۵۴۷۱
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسيج از گلپايگان به نقل از بیان نيوز،حجت الاسلام شیخ محمد ابراهیم نکونام مشاور دادستان کل کشور در اولین مجمع عمومی جبهه مردمی انقلاب شهرستان گلپایگان با اشاره به حکومت سرشار از مظلومیت حضرت علی(ع) و بروز انواع خدعه و نیرنگ از طرف کسانی که روزی دست بیعت به سمت حضرت دراز کرده بودند اظهار داشت : حضرت علی(ع) تحت فشار و جهت ادای تکلیف الهی رهبریت و حکومت را پذیرفتند و بحق می توان حکومت امیر مومنان را حکومت در اوج مظلومیت نامید.

وی با بیان اینکه عجیب است که تاریخ دوباره تکرار می شود و امروز همان روز است عنوان کرد: انقلاب اسلامی می خواهد مستقل باشد، می خواهد حول یک محور قرار گیرد که همان حاکمیت اسلام است.

وی تصریح کرد: انقلاب نمی خواهد تسلیم دشمنان شود و اگر ملت فقط یک ذره پرچم تمکین و تسلیم را بالا بیاورند همه آفرین آفرین خواهند گفت .

وی با اشاره به جایگاه رهبری در جامعه بیان کرد: ارزش یک جامعه در گرو قرار گرفتن در کنار امام و رهبر جامعه می باشد و مردم بدون رهبر به مثابه عدد صفر هستند که اگر تا بینهایت هم کنار هم باشند خوانده نخواهند شد .

نکونام در ادامه با اشاره به ایام الله دهه فجر افزود: ۳۸سال از عمر انقلاب می گذرد و وظیفه کسانی که در انقلاب و جنگ بودند بسیار سنگین است زیرا باید پیام انقلاب را به نسل بعد منتقل نمایند.

وی با اشاره به وقایع منطقه در چند سال اخیر عنوان کرد: ما نسلی هستیم که بسیاری از مسایل را به چشم خود دیدیم از فروپاشی حکومت دو هزارو پانصد ساله سلطنت و فروپاشی حکومت شوروی که امام راحل آن را بیان فرمود و سرنگونی صدام که ۸ سال با حمایت آمریکا ،انگلیس،آلمان و فرانسه و اسرائیل کشور ما را درگیر جنگ کرد.

مشاور دادستان کل کشور افزود: ما دستگیری ذلیلانه صدام و اعدامش را دیدیم و سرنوشت انور سادات و در قفس حیوانات بودن حسنی مبارک را نیز مشاهده کردیم.

حجت الاسلام نکونام گفت: انقلاب ما نه تنها در بعد اقتصاد بلکه در بعد انسانیت و فرهنگ و در کل اسلام به تمام دنیا صادر شده است .

وی با اشاره به ظهور شبه گروه داعش در منطقه افزود: داعش در صدد تصرف کامل عراق بود و یک فرمان از سوی مرجعیت مبنی بر شکل گیری تشکیلات معادله را جور دیگر رقم زد بطوریکه موصل هم اکنون در شرف آزاد شدن است.

وی بیان داشت: بسیج با فرهنگ بسیجی در تحولات منطقه وارد میدان شد و تجمعی با فرهنگ اصیل شهادت را شکل داد .

مشاور دادستان کشور در ادامه با اشاره به جنگ سی و سه روزه لبنان و روحیه بسیجی در بین آنها گفت: خوشبختانه فرهنگ بسیجی که یک فرهنگ ما فوق علم و مافوق فیزیک بشری است در دنیا صادر شده است .

وی هدف امریکا را از ورود در منطقه خاورمیانه، ایران دانست و عنوان کرد: برای دشمنان ثابت شد که از طریق نظامی نمی توانند به ما ضربه بزنند .

حجت الاسلام نکونام بیان داشت: عده ای آمدند و با شعار لغو تحریم ها مسئله برجام را مطرح کردند وهر چه لغو تحریمها را بیشتر بیان کردند دشمنان کار را سخت تر می کردند تا باج بیشتری بدهیم، حال در ایران انگلیس سفارت داشته باشد یا کاردار برای ما چه تفاوتی دارد.

وی با اشاره به برخی شعارهای انتخاباتی در سال۹۲ گفت: شهروند ایرانی اگر بخواهد به لندن سفر کند باید در سفارت انگلستان ذلیل بشود در حالي كه در انتخابات گفتند گذرنامه ایرانی را معتبرش می کنیم در صورتی که زمان خودشان بی اعتبار شده است .

نکونام افزود : اگر خواستار آقایی و صیانت خود هستیم باید از فکر و ارزش و دین و اسلام خود دفاع کنیم و اگر این شاخصه ها را از دست دادیم به هیچ کجا نخواهیم رسید .

وی با اشاره به لزوم وحدت تصریح کرد: شما درحین اینکه حق هستید ولی در حقانیت خود متفرق هستید و پراکنده ،ولی دشمنان خارجی یا مخالفان داخلی در حین بطلان خود اهل تشکیلات و انسجام می باشند .

مشاور دادستان کل کشور با اشاره به شکل گیری جبهه مردمی انقلاب گفت: هرزمان ما به توصیه ها و حرفهای رهبری گوش نکردیم متضرر شدیم متأسفانه در بحث تهاجم فرهنگی و سپس شبیخون فرهنگی ما گوش نکردیم و ضربه خوردیم و در بحث نفود هم گوش نمی کنیم .

وی در پايان عنوان کرد: امکان ندارد انقلاب به سرمنزل مقصود برسد مگر باتفکر و عمل انقلابی و اگر این مورد را هم مورد توجه قرار ندهیم ضربه خواهیم خورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار