خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در جمع دانش آموزان مدرسه وقار روستای ایری ترویج و نهادینه کردن تفکر انقلابی را ضرورت امروز جامعه در تمامی عرصه ها عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۲۵۶۴۴
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی ، حجت الاسلام رجب احمدی با بیان اینکه مردم از همان اوایل پیروزی انقلاب در همه صحنه‌های سرنوشت‌ساز حضور دارند، اظهار کرد: مردم پس از گذشت 38 سال از انقلاب باز هم بر آرمان‌های والای خود تاکید کرده و در راهپیمایی 22 بهمن بازهم وفاداری خود را به نظام و رهبری نشان دادند.

وی سه عامل ولایت، اعتقاد مردم به اسلام و انقلاب اسلامی و حضور مردم در صحنه‌های انقلاب را از مهم ترین عوامل تداوم اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی برشمرد.

این مقام مسئول بیان کرد: دشمنان از پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی واهمه دارند و تلاش می کنند با کارشکنی سد راه آرمان های بلند این ملت اسلامی شوند در حالی که سخت در غفلت هستند چراکه بزرگترین نعمتی که خداوند متعال به این ملت عاشورایی و حسینی اعطا کرده است ایمان به خدا و ارادت قلبی به اهل بیت(ع) و ولایت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان با اشاره به این که دوران دفاع مقدس با وجود تفکر بسیجی و تکیه بر توان داخلی به نتیجه رسید، گفت: اگر امروز هم می خواهیم در برابر توطئه های دشمن پیروز باشیم باید تلاش کنیم اجازه ندهیم این تفکر ارزشی و انقلابی در کشور کمرنگ شود.

ارسال نظرات