خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد

بازار از ارکان مهم حکومتی /ضرورت پرداختن به مباحث بصیرتی در بازار

رئیس سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: با توجه به اینکه بازار از ارکان مهم حکومتی است باید مباحث بصیرتی را برگزار کنیم که این کار توسط حوزه‌های مقاومت شهرستان‌ها انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۸۲۷۰۷۸
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ سیدجواد حسینی در نشست حلقه مربیان شجره طیبه صالحین سازمان بسیج اصناف، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، با اشاره به تطبیق فضای بازار در دهه 50 و بازار کنونی، اظهار داشت: بازار در دهه 50 و بازار کنونی باید آسیب شناسی شود.

وی با بیان اینکه در قدیم بازاریان امین مردم بودند ولی امروزه بازار رقابت منفی به خود گرفته است، افزود: این یک آسیب پذیری است که باید برای آن راهکاری ارائه شود.

رئیس سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: حضور بیش از حد بانوان در بازار از دیگر مشکلاتی است که باید آسیب شناسی شود.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه ما در کشور مشکل سیستم مدیریتی را داریم، نه کمبود منابع، گفت: در خصوص هیئت های اندیشه‌ورز در صدد هستیم که این هیئت‌ها را تشکیل داده و مباحث عملی را در آن مطرح کنیم.

حسینی عنوان کرد: از دو صنف شروع می کنیم و با کمک مجمع در بحث اقتصاد مقاومتی که واحدهای تولیدی فعال و نیمه فعال را پیگیری می‌کنیم.

وی گفت: با توجه به اینکه بازار از ارکان مهم حکومتی است باید مباحث بصیرتی را برگزار کنیم که این کار توسط حوزه‌های مقاومت شهرستان‌ها انجام می‌شود.

رئیس سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در ادامه اضافه کرد: باید در خصوص فاصله ای که بین بازار و علما وجود دارد در حلقات صالحین راهکارهای عملی را مطرح کرده و اجرایی کنید چراکه متأسفانه ما در بحث شعار قهار و بسیار موفق هستیم اما در کار و عمل بسیار ضعیف و این از جمله دغدغه های مقام معظم رهبری است که در سخنرانی هایشان بسیار تأکید دارند.

وی بیان کرد: مسئولین کشوری ما باید پای کار بیایند و آگاهانه عمل کنند چراکه دشمن وارد کار می شود و به هدف خود می رسد.

حسینی با بیان اینکه ما بسیار عقب هستیم و آنان با اتاق فکرهایی که تشکیل داده اند متأسفانه موفق‌تر هستند، گفت: کشور ایران مردم بسیار خوبی دارد اما مسئولان ما از این امر غافل هستند.

وی در رابطه با عدم همخوانی وجود علما و روحانیت در حوزه های مقاومت، گفت: اصناف و سازمان صنعت و معدن باید با یکدیگر حرکت کنند تا به آن هدف اصلی، در جامعه هدف برسیم و باعث هم افزایی بیشتر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار