خبرهای داغ:
فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند:

دشمنان از احیای روحیه انقلابی‌گری ما هراس دارند

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند گفت: بصیرت انقلابی و عدم تبعیت از دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی موجب تقویت روحیه انقلابی گری است که دشمنان ما از احیا آن ترس دارند.
کد خبر: ۸۸۲۹۱۶۹
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدروح‌الله حسینی‌شاخص در یادواره شهید شاخص سال 95 منطقه قهاوند با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنان در سال‌های گذشته با دشمنی‌ها مختلف و محاصره‌های اقتصادی، تحریم‌ها و توطئه‌ها ی فراوانی با راه‌اندازی شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای به دنبال تزلزل در اعتقادات ملت ما بوده‌اند.

وی گفت: گرامیداشت یاد شهدا راهی برای مقابله و جلوگیری از ترفندهای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه جنگ نرم و زمینه ای برای ایجاد وحدت و تقویت روحیه انقلابی گری و ایثار شهادت است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند افزود: بصیرت انقلابی و عدم تبعیت از دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی موجب تقویت روحیه انقلابی گری است که دشمنان ما از احیا آن ترس دارند.

وی با بیان اینکه هدف انقلاب اسلامی هدفی والا است، اظهار داشت: ایجاد جمهوری اسلامی یکی از اهداف انقلاب اسلامی بود و هدف اصلی انقلاب اسلامی زمینه سازی برای قیام حضرت حجت(عج) است.

حسینی با بیان اینکه مقام معظم رهبری پنج شاخص به عنوان شاخصه های انقلابی گری فرمودند، افزود: پنج شاخص پایبندی به مبانی و ارزشهای اساسی اسلام و انقلاب، هدفگیری آرمان‌های انقلاب و همت بلند برای رسیدن به آنها، پایبندی به استقلال کشور، حساسیت در برابر دشمن و نقشه دشمن و عدم تبعیت از آن، تقوای دینی و سیاسی محورهایی است که رهبر معظم انقلاب برای شناخت افراد انقلابی بیان کرده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات