خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان خبر داد

واکسیناسیون 6 هزار قطعه طیور به‌همت بسیجیان جهادگر همدانی

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به فعالیت جهادگران بسیجی گفت: یکی از مهمترین این فعالیت‌ها اجرای واکسیناسیون طیور به تعداد 6 هزار قطعه توسط بسیجیان جهادگر در پنج روستای شهرستان همدان بود.
کد خبر: ۸۸۲۹۹۳۷
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹

سرهنگ حسن برزگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اهم فعالیت‌های بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان اظهار داشت: فعالیت‌های بسیج سازندگی در طول سال به طور دائم ادامه دارد.

وی افزود: یکی از مهمترین این فعالیت‌ها اجرای واکسیناسیون طیور به تعداد 6 هزار قطعه توسط بسیجیان جهادگر در پنج روستای شهرستان همدان بود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: سم پاشی تعداد 7 هزار و 500 دام سبک و سنگین، ساخت خانه بهداشت و سرویس بهداشتی برای مردم روستای مهبار، احداث خانه علم در شهرک ولیعصر توسط گروه جهادی، مرمت و بهسازی خانه‌های نیاز مندان در روستاهای شهرستان و... از جمله این فعالیت‌ها بوده است.

وی با اشاره به فعالیت جهادگران بسیجی بیان کرد: درحالی که دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب با هم متحد شده اند که جلوی پیشرفت این انقلاب را بگیرند فرزندان این ملت شهید داده وجان نثار نمی‌گذارند که کوچک‌ترین خللی در پیشرفت این انقلاب الهی به وجود آید.

برزگر عنوان کرد: امید است در آینده نه چندان دور ایران اسلامی با توکل به خدای بزرگ به پیشرفت‌های قابل توجهی دست پیدا کند که جهانیان شگفت‌زده شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار