نماینده مجلس در گفتگو با «بسیج»:

چندشغله بودن برخی پزشکان، درصد خطاهای پزشکی را بالا برده است

نماینده مردم محلات در مجلس گفت: برخی از پزشکان به دلیل چند شغله بودن تمرکز لازم را ندارند و در نهایت دچار خطاهایی در حرفه خود می شوند.
کد خبر: ۸۸۳۰۴۲۸
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

چندشغله بودن برخی پزشکان، درصد خطاهای پزشکی را بالا برده است/ وزارت بهداشت برخورد جدی کندحجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با افزایش اشتباهات پزشکی در کشور اظهار داشت: برخی از پزشکان به دلیل چند شغله بودن تمرکز لازم را ندارند و در نهایت دچار خطاهایی در حرفه خود می شوند.

این نماینده مجلس با تاکید بر لزوم ساماندهی و برخورد جدی وزارت بهداشت با این دسته از پزشکان بیان داشت: برخی از پزشکان تعهدات و تقیداتشان آنچنان که باید و شاید قوی نیست لذا وزارت بهداشت و درمان باید آنها را ساماندهی کند به نحوی که اشتغالات آنها در حدی باشد که تمزکز لازم را در حرفه شریف پزشکی داشته باشند تا این مشکلات ایجاد نشود.

سلیمی خاطر نشان کرد: وزارت بهداشت و درمان باید برخوردهای جدی با این دسته از پزشکان کند تا خطاهای پزشکی در کشور اتفاق نیفتد.

نماینده مردم محلات در مجلس عنوان کرد: البته بسیاری از پزشکان ما متعهد و متخصص هستند و توانایی خوبی هم دارند و باید از آنها تشکر کرد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار