خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از یک هزار و ۶٠٠ دانش‌آموز و بسیجی اسدآبادی به اردوهای راهیان‌نور مناطق غرب و جنوب کشور اعزام شده‌اند.
کد خبر: ۸۸۳۱۴۷۱
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسین افشاری در جلسه اردوهای راهیان نور شهرستان اسدآباد اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون یک هزار و ۶٠٠ تا یک هزار و ٧٠٠ دانش‌آموز و بسیجی اسدآبادیبه اردوهای راهیان‌نور مناطق غرب و جنوب کشور اعزام شده‌اند و یا در نوبت اعزام هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون در ۴ مرحله دانش‌آموزان اسدآبادی به اردوهای راهیان‌نور اعزام شده‌اند، خاطرنشان کرد: در ١٠ اسفند ٢٢٠ نفر از دانش‌آموزان در مرحله پنجم به اردوهای راهیان‌نور جنوب اعزام می‌شوند.

افشاری با بیان اینکه اردوهای راهیان‌نور یکی از برجسته‌ترین و ماندگارترین کارها و فعالیت‌های فرهنگی است، افزود: اردوهای راهیان‌نور بستر تعمیق و تدبر در ترویج ایثار و شهادت را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه باید هر سال در توزیع بودجه فرهنگی ردیف ویژه‌ای برای اردوهای راهیان‌نور شهرستان درنظرگرفته شود، خاطرنشان کرد: با درنظر گرفتن بودجه و ردیف خاصبرای اردوهای راهیان‌نور می‌توان با برنامه مدونبرای جامعه هدف برنامه‌ریزی لازم داشت.

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در اعزام راهیان‌نور شهرستان اسدآباد عملکرد مناسب داشته است، تصریح کرد:با درنظر گرفتن ردیف مشخص در توزیع بودجه طی هر سال می‌توان بیش از جامعه هدف را به اردوهای راهیان‌نور اعزام کرد و این آمار را ارتقای بیشتری داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات