خبرهای داغ:
رئیس مجمع بسیج فرهنگیان استان همدان تأکید کرد
رئیس مجمع بسیج فرهنگیان استان همدان با تاکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی در خصوص نگاه مثبت مردم به اقتصاد مقاومتی گفت: باید مردم کشور ما به سمت مصرف کالای ایرانی برگردند و در این میان فرهنگ‌سازی معلمان می‌تواند کارگشا باشد.
کد خبر: ۸۸۳۱۹۴۵
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد نباتی امروز در مجمع سالانه بسیج فرهنگیان با اشاره به کارگروه‌های تشکیل شده مجمع در سال 95 اظهار داشت: 7 کارگروه در مجمع تشکیل شده که در استان بر روی موضوعات مختلف فعالیت می کنند.

وی کارگروه عفاف و حجاب را به عنوان یکی از کارگروه های اثرگذار در آموزش و پرورش معرفی کرد و ابراز داشت: ما می‌توانیم به واسطه این کارگروه از ایجاد شکاف سند تقویتی دانش‌آموز جلوگیری کنیم چراکه ورود معلم با حجاب به مدارس و خروج بدون حجاب باعث ایجاد شکاف در سند تقویتی دانش‌آموز می‌شود که این فاجعه است.

رئیس مجمع بسیج فرهنگیان استان همدان با اشاره به نقش الگویی معلمان زن و مرد ابراز داشت: بر این اساس پرداختن به موضوع عفاف و حجاب در آموزش و پرورش اثربخش خواهد بود.

وی کارگروه ‌های خانواده و اولیاء، فضای مجازی، اقتصاد مقاومتی، سند تحول بنیادین، تربیت نسل آینده با هویت مستقل و عزتمند دینی، معرفت، بصیرت، تربیت و اخلاق را از دیگر کارگروه های تشکیل شده در مجمع بسیج فرهنگیان برشمرد و تصریح کرد : نتیجه فعالیت این کارگروه ها به سازمان بسیج فرهنگیان استان ارسال شده است.

نباتی کارگروه اقتصاد مقاومتی را بر اساس داوری‌های صورت گرفته به عنوان بهترین کارگروه مجمع معرفی کرد و بیان داشت : همه کارگروه ها تلاش مضاعفی کشیده بودند اما در نهایت بالاترین امتیاز بر اساس شاخص های مورد نظر را کارگروه اقتصادی دریافت کرد.

وی با اشاره به برگزاری مجمع و تصویب اجرای طرح اقتصاد مقاومتی در آموزش و پرورش تاکید کرد : امسال که به نام اقصاد مقاومتی و اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شد بر آن شدیم که در بسیح فرهنگیان در راستای تحقق تاکیدات ایشان قدمی هر چند کوچک برداریم که خوشبخاته کار به صورت تیمی منسجم و قوی انجام شد.

رئیس مجمع بسیج فرهنگیان استان با بیان اینکه در بحث اتقان در اقتصاد مقاومتی به عنوان واژه ای که مد نظر مقام معظم رهبری است کمتر توجه می شود، ادامه داد: متاسفانه گرایش به کالای قاچاقی که 20 الی 25 میلیارد تومان به این واسطه از کشور خارج می‌شود بیشتر شده است.

وی با تاکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی در خصوص نگاه مثبت مردم به اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: باید مردم کشور ما به سمت مصرف کالای ایرانی برگردند.

نباتی اضافه کرد: در این میان فرهنگ سازی معلمان می تواند کارگشا باشد البته تولیدکنندگان نیز باید به این نکته توجه کنند که اگر کارشان قوی، محکم و استوار جلوه داشته باشد کارشان نیاز به تبلیغات هم ندارد و آرام آرام جای خود را باز می کند.

وی با اشاره به کمپین صورت گرفته توسط دانش آموزان استان در هفته گذشته که رسانه ای شد، یادآور شد: این کار خلاقانه‌ای بود که دانش‌آموزان هدیه چینی که مدیر به آنها هدیه داده بود برگردانند تا به تولیدات ملی توجه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات