حسینی گفت: ما ضعف در مدیریت داریم در حالیکه مشکلات ما حل شدنی است کشور ما به دنیا ثابت کرده است که می تواند، ایستاده ایم و پیروز و سربلند هستیم.
کد خبر: ۸۸۳۳۷۵۵
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۶

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، حبیب الله حسینی، از عشایر ایل بهلولی گفت: امام خمینی(ره) جمله ی معروفی دارند که ما مسئولین وظیفه خدمت رسانی داریم و گمان نمی کنم که عبادتی بالاتر از خدمت به محرومین باشد.

وی تصریح کرد: نقاط محروم مرزی عشایر نشین در همه صحنه های انقلاب نشان دادند در صحنه هستند اما در عمل مسئولین چون عشایر در حاشیه هستند مشکلاتشان را نمی بینند.

حسینی عنوان کرد: اگر ما از قبل برنامه ریزی می کردیم و مانند زمان جنگ تحمیلی یک تیم کاری و جهادی تشکیل می دادیم امروز دچار مشکلات نبودیم.ما ضعف در مدیریت داریم و مشکلات ما حل شدنی است کشور ما به دنیا ثابت کرده است که می تواند، ایستاده ایم و پیروز و سربلند هستیم و به برکت صلوات محمد و آل محمد پیروز هستیم. من بر این سخن رسول خدا تأکید دارم: «کسانی که همراه پیامبر(ص) هستند با خودشان مهربان و با کفار به شدت غضب ناک هستند»

حسینی ادامه داد: لذا اگر ما در بین خودمان مهربان بودیم یعنی به بچه روستایی و آن عشایری که پا به برهنه است و نان خود را با یارانه تأمین می کند؛ رحم می کردیم آنگاه ما مسئولین نظام جمهوری اسلامی هستیم و غیر این باشد آقای مسئول محترم ما پیروی ولایت نیستیم.

ارسال نظرات