نماینده مردم سنقر در مجلس در گفتگو با «بسیج»:
سید جواد حسینی کیا گفت: الان مافیای اقتصادی در عرصه لباس داریم که ساختار های فرهنگی جامعه را بر هم می زند و از پارچه های کمتری استفاده می کند.
کد خبر: ۸۸۳۹۲۹۴
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
مافیای اقتصادی در عرصه لباس ساختارهای فرهنگی را از بین می برد
سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: در مورد پوشش های نامناسب که عرضه می شود و منتوهای جلوباز باید گفت که این مسئله به چند نکته بر می گردد.

وی افزود: اولین نکته این است که در طراحی لباس ضعف داریم و پوشش های مناسب و زیبا و مشتری پسند خیلی کم است. مسئله دوم به عدم نظارت جدی بر تولید کنندگان بر می گردد باید خوب طراحی کنیم.

نماینده مردم سنقر در مجلس اظهار داشت: وقتی نظارت نیست برخی از سودجویان پارچه کمی در مانتو ها به کار می برند و مانتوهای جلوباز و کوتاه را تولید می کنند.

حسینی کیا ادامه داد: به نوعی دشمن پشت این قصه است که قصد دارد فرهنگ غیر اسلامی را ترویج دهد. الان مافیای اقتصادی در عرصه لباس داریم که ساختار های فرهنگی جامعه را بر هم می زند و از پارچه های کمتری استفاده می کند و با ترویج استفاده از پارچه های خارجی می خواهد با سبک زندگی ایرانی اسلامی مبارزه کند.

وی گفت: از دولت انتظار داریم ساختار منسجمتری برای عرصه مد ولباس و پوشش در نظر بگیرد و با طراحی مناسب و پارچه ایرانی با بازار واردات خارجی مقابله داشته باشد و با متخلفان نیز با قاطعیت برخوردکند چرا که اینها هر روز به دنبال ارائه الگو های نا مناسب به جوانان هستند.

ارسال نظرات